مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی از بروزرسانی نرم‌افزار‌های من کارت و نقشه همراه مشهد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، علی اصغر نیشابوری گفت: در راستای هوشمندسازی خدمات به عنوان اولین گام سیستم من کارت در اتوبوس‌های شهری مشهد راه‌اندازی شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد ادامه داد: در کنار این موضوع برای ایجاد دسترسی آسان شهروندان به شارژ من کارت و همچنین استفاده بهتر مسافران از ناوگان سامانه‌های نرم‌افزاری راه‌اندازی شده است.

نیشابوری افزود: یکی از این نرم‌افزار‌ها من کارت است که شهروندان می‌توانند از طریق آن توسط کارت‌های عضو شبکه شتاب من کارت خود را به راحتی شارژ کنند و به تازگی امکان شارژ از طریق اینترنت نیز میسر شده است. البته در سطح شهر مشهد مراکز فروش و شارژ من کارت نیز در سطح شهر فعال هستند.

وی ادامه داد: مسافران از طریق نرم‌افزار نقشه همراه مشهد نیز می‌توانند بهترین مسیر را برای استفاده از اتوبوس انتخاب کنند. همچنین لیست پایانه‌های اطراف و خطوط آن نیز در این نرم‌افزار قابل مشاهده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: از طریق این نرم‌افزار می‌توان ایستگاه‌های اتوبوس موقعیت مسافر و لیست مراکز شارژ و فروش من کارت را نیز مشاهده کرد.

وی با اشاره به قابلیت‌های جدید این نرم‌افزار گفت: نقشه کامل مشهد و مسیریابی به صورت آفلاین، نمایش مدت زمان تقریبی سفر و نمایش هزینه سفر از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد افزود: شهروندان می‌توانند نرم‌افزار نقشه همراه مشهد و من کارت را از سایت سازمان و یا نرم‌افزار بازار دریافت کنند.

انتهای پیام//ف. م

 

 

نرم‌افزار‌های من کارت و نقشه همراه مشهدبرروز رسانی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.