سومین دوره مسابقات بین المللی کاراته در سبک شو توکان شهریورماه امسال با حضور 5 تیم خارجی به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، داور محمودی مربی کاراته استان اردبیل با اشاره به مسابقات کاراته سبک شو توکان بانوان به میزبانی استان قزوین اظهار کرد: در مسابقات قهرمان کشوری سبک شو توکان 17 بانوان کاراته‌کار در این سبک به رقابت‌ها اعزام شدند و توانستند 15 مدال رنگارنگ این مسابقات را کسب کنند.

وی افزود: امسال در رده‌های سنی مختلف از استان اردبیل نفراتی برای اعزام به مسابقات جهانی کاراته در سبک شو توکان خواهیم داشت و هزینه اعزام به رقابت‌های جهانی از سوی اسپانسرها  و ورزشکار پرداخت می‌شود.

مربی کاراته استان اردبیل درباره اعزام مسابقات قهرمان کشوری در این رشته ورزشی، گفت: در رشته ورزشی کاراته تعداد سبک‌های زیاد است و بین همین خاطر اداره ورزش و جوانان استان فقط هزینه مسابقات انتخاب تیم ملی که هرساله یک با از سوی فدراسیون کاراته برگزار می‌شود را پرداخت می‌کنند.

محمودی با اشاره به سبک‌های فعال در رشته کاراته در استان اردبیل، تصریح کرد: در استان اردبیل در سبک‌های شو توکان، شیتوریو، کان ذن ریو و وادوریو چهار سبک اصلی کاراته در باشگاه‌های استان در حال آموزش و تمرین هستند و در کنار آن سبک آزاد کیوگوشین هم فعالیت می‌کنند.

 

انتهای پیام/ع

مسابقات بین المللی کاراته

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.