رئیس کمیته بانوان هیات فوتبال استان اردبیل گفت: مسابقات فوتسال بانوان استان اردبیل برای حضور در لیگ دسته 3 کشور در اردبیل آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آیناز غیایی مقدم، رئیس کمیته بانوان هیات فوتبال استان اردبیل افزود: مسابقات فوتسال بانوان استان اردبیل با حضور ۶تیم از 30 شهریورماه در سالن شهید آسمانی اردبیل برگزار می شود و این مسابقات به همت هیات فوتبال استان کمیته بانوان برگزار خواهد شد. 

وی با اشاره به اینکه در مسابقات فوتسال بانوان 6 تیم هیات فوتبال استان اردبیل هفده شهریور  اردبیل، شهرداری اردبیل، خلخال، مشگین شهر  و پارس آباد حضور خواهند داشت افزود: تیم برتر این مسابقات به لیگ دسته سه کشور صعود می کند.

ملی پوش سابق فوتبال بانوان افزود: مسابقات فوتسال بانوان استان اردبیل به صورت دوره ای برگزار می شود که در این زمینه تمهیدات لازم توسط مسولان مربوطه انجام شده است.

غیایی مقدم افزود: مسابقات فوتسال بانوان استان با هدف استعدادیابی برای دوره نوجوانان و جوانان کشور برگزار می شود که این دوره فرصت بزرگی برای نشان دادن ظرفیت فوتسالیست های بانوان استان است تا بتواند استعدادهای خود را شکوفا کنند.

وی افزود: فوتبال و فوتسال بانوان استان اردبیل ظرفیت های زیادی دارد که توسعه و رشد فوتسال و فوتبال بانوان نیازمند حمایت مسولان و جذب اسپانسر است که انتظار می رود در این زمینه اقدامات اساسی انجام شود.

 

انتهای پیام/ح

رشد و توسعه فوتبال نیازمند حمایت مسئولان استان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.