مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی جم با اشاره به اینکه تیم صنعت نفت آبادان میهمان جمی‌ها است گفت: در این دیدار تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بدون گل خورده زمین بازی را با پیروزی ترک کنیم.

تیم پارس‌جنوبی جم در مقابل صنعت نفت آبادان با پیروزی زمین را ترک می‌کندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حامد نور محمدی در جم با اشاره به اینکه تیم پارس جنوبی‌جم در اصفهان بازی سختی انجام داد اظهار داشت: عیار تیم پارس جنوبی جم در بازی با سپاهان مشخص شد و بازیکنان بازی خیلی خوبی انجام دادند.

وی با بیان اینکه تیم پارس جنوبی جم در دیدار با سپاهان در دقایق اول بازی که بازیکنان تمرکز نداشتند گل دریافت کردافزود: تیم پارس جنوبی‌جم در این دیدار توانست با وجود اینکه پنالتی از دست داد ولی در 10 دقیقه پایانی به گل مساوی برسد.

نور محمدی در پاسخ به این سوالی مبنی بر اینکه مدافعان پارس جنوبی جم برای مقابله با مهاجم‌های برزیلی صنعت نفت چه برنامه دارند افزود: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و تیم صنعت نفت خط حمله خوبی دارد و تمام سعی و تلاش خط دفاعی پارس جنوبی‌جم این است که بدون گل خورده از زمین بازی بیرون بیاید و خط حمله ما نیز جزو بهترین‌های لیگ برتر است و قطعا برای برد بازی می‌کنیم.

مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی جم همدلی را مهم ترین عامل روند موفقیت پارس جنوبی جم در لیگ برتر دانست و گفت: تیم پارس جنوبی تیم جوانی است که همه باهم هم‌دل و همراه هستند و از عیار تاکتیکی بالایی برخوردار است. دوندگی بالای تیم پارس جنوبی جم نشان از بدنسازی خوب در اردوی‌های پیش فصل است.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.