صادرات یک هزار و 500 تن روغن موتور ایرانول تولید آبادان به چین

یک هزار و 500 تن محصول نهایی مجتمع بریم پالایشگاه روغن سازی ایرانول آبادان به چین صادر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛هاشمی مدیر پالایشگاه روغن‌سازی ایرانول آبادان گفت:این مقدار روغن موتور به صورت بشکه ای و بسته بندی جدید فلکسی تانک 21 تنی از طریق بندر صادراتی امام خمینی(ره) به کشور چین صادر شد.

سیدعلی هاشمی افزود:به منظور جلوگیری از خام فروشی و اجرای منویات مقام معظم رهبری صادرات محصول نهایی در دستور کار قرار دارد.

وی  به آغاز بازاریابی صادرات محصول نهایی تولیدی پالایشگاه روغن سازی ایرانول آبادان به کشورهای هند ، پاکستان، عراق و کشورهای حاشیه خلیج فارس اشاره کرد اظهار کرد:پالایشگاه روغن سازی ایرانول آبادان به پایگاه صادرات روغن موتور تبدیل می شود.

هاشمی  به آغاز مذاکره با چند شرکت و سرمایه گذار خارجی برای افزایش تولید پالایشگاه روغن سازی آبادان اشاره کرد و بیان داشت :مشارکت طرف های خارجی در بحث کیفیت و کمیت روغن تولیدی در پالایشگاه روغن سازی ایرانول است.

مدیر پالایشگاه روغن‌سازی ایرانول آبادان گفت:از 2 سال پیش 280 طرح افزایش تولید و کیفیت، عمرانی و خدماتی در شرکت روغن سازی پالایشگاه ایرانول آبادان آغاز و در حدود 200 طرح آن به سرانجام رسید.

وی اظهار کرد: در این مدت 20 میلیارد ریال در بحث بهداشت و سلامت پرسنل هزینه شد و 35 مشکل برطرف گردید.

تولید روغن موتور در آبادان به دلیل جنگ تحمیلی در سال 1359 متوقف شدو بازسازی پالایشگاه از سال گذشته آغاز شد و مرحله نخست این طرح به بهره برداری رسید.

پالایشگاه شرکت نفت ایرانول در ضلع شرقی اروندرود و مساحتی به وسعت ٢٠ هکتار قرار دارد، این پالایشگاه نخستین تولید کننده روغن‌های موتور و صنعتی در ایران می‌باشد که سال ١٣٢٩ راه‌اندازی شد.

انواع روغن های پایه سبک و سنگین، واع روغن هی موتور و صنعتی،(اکستراکت) برای مصرف در کارخانجات ساخت دوده صنعتی، اسلاک واکس به عنوان خوراک اولیه کارخانجات پارافین‌سازی و مصارف صنعتی از تولیدات این پالایشگاه است.

این پالایشگاه می‌تواند تمامی سفارشات صادرکنندگان روغن (روغن پایه، روغن موتور و روغن‌های صنعتی) را با رعایت استانداردهای بین‌المللی و تعیین شده در سفارش خرید، تولید کرده و این محصولات را به صورت بالک یا مظروف در اختیار خریداران قرار ‌دهد.

همزمان با سوم خرداد سالجاری سالروز آزادی خرمشهر، بازسازی کامل کارخانه تولید روغن ایرانول آبادان و تولید روغن موتور الوند پس از 36 سال در شرکت ایرانول آبادان آغاز شد.

انتهای پیام /د

صادرات روغن موتور ایرانول تولید آبادان به چین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.