نماینده مردم تربت جام گفت: با رای یکپارچه به امیرحاتمی نشان دهیم که برای دفاع از ارزش‌های انقلاب ایستاده‌ایم.

در مخالفت با وزیر پیشنهادی دفاعبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جلیل رحیمی‌ جهان‌آبادی نماینده مردم  تربت جام و تایباد در جریان رای اعتماد به کابینه دوازدهم و در مخالفت با امیرسرتیپ امیر حاتمی وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، اظهار داشت: دوستان و عزیزان دقایقی که در اختیار دارم اجازه می‌خواهم از محضر همه شما بزگواران اختصاص دهم به دفاع از یک سرباز وطن، ازیک امیر لشکر اسلام و از یک پیرو ولایت از کسانی که امروز چشم آنها به تریبون بهارستان است تا ببیند که آیا نمایندگان مردم در مجلس زحمات سربازان این وطن هستند یا خیر؟

وی افزود: امروز چشم ارتش جمهوری اسلامی ایران، سبزپوشان آسمان سپاه پاسداران و تمامی نیروهایی که در وجب به وجب این خاک پرگهر مدافع امنیت، شرف و ناموس مملکتند به رأی ماست تا ببینند سردار و امیر لشکر اسلام جناب حاتمی با چه حمایتی در کابینه کار خود را آغاز خواهد کرد.

 رحیمی‌ جهان‌آبادی تصریح کرد: غرب و آمریکا فراموش کرده اما ما فراموش نکرده ایم و باید به نیروهای دفاعی عزت و احترام بگذاریم.

نماینده مردم  تربت جام و تایباد گفت: غرب فراموش کرده ایران را ظرف یک شب در جنگ جهانی دوم اشغال کرد،  غرب فراموش کرده که 8 سال جنگ نابرابر را به ما تحمیل کرد، غرب فراموش کرده که صدام حسین هزار میلیارد دلار به ما خسارت وارد کرده است، غرب و آمریکا فراموش کرده بیش از 250هزار شهید را ما در این کشور تشییع کرده ایم،  غرب فراموش  کرده موشک های اهدایی ابر قدرت ها تا به تهران می رسید، غرب فراموش کرده که ما تکه های بدن فرزندان ایران را در خلیج فارس با تور ماهیگیری جمع کردیم اما مدال شجاعت آمریکا بر سینه ناخدای  ناو آمریکایی نصب شد.

وی با بیان اینکه شاید غرب فراموش کرده دیپلمات های مظلوم ما در مزار شهید توسط تربیت یافتگان نظام های امنیتی و نظام های قدرتمند جهان به شهادت رسیدند و مظلومانه صدای آنها را در جهان حقوق بشری غرب کسی نشنید، تصریح کرد: عروسک‌های تکه پاره فرزندان ایران در خلیج فارس پس از اصابت موشک آمریکایی به هواپیمای مسافربری ما وجود دارد تا آنها را به موزه های حقوق بشر غرب و آمریکا هدیه دهیم.

 رحیمی‌ جهان‌آبادی اضافه کرد: اما امروز ایستاده ایم از سرباز وطن، از امیرحاتمی، از همه ارتشیان، از همه سپاهیان، از همه مدافعان و از همه کسانی که برای امنیت این سرزمین، برای حفظ میهن، برای حفظ سرزمینی که همه سهم ما از دنیای بزرگ خداست، برای حفاظت از ایران ایستاده ایم تا از همه این زحمات قدردانی کنیم.

موافق وزیر پیشنهادی دفاع بیان داشت: نه اصلاح طلب، نه اصولگرا، نه مسلمان و نه غیر مسلمان، نه شیعه و نه سنی هیچ تفاوتی امروز بین ما نیست برای دفاع از سرباز وطنی که همه عمر و افتخارش  پوشیدن لباس دفاع از ایران بوده است.

 رحیمی‌ جهان‌آبادی با بیان اینکه وزیر امور خارجه سردار دیپلماسی و امیر دیپلماسی و جناب حاتمی امیر ارتش و وزیر دفاع ما با همه وزرا متفاوت هستند، باید آن‌چنان رأی حداکثری، یکپارچه و قاطعی را به امیر دیپلماسی و امیر دفاع در خانه ملت بدهیم تا کسانی که بالای 95 درصد تحریم ما را در سنای آمریکا به تصویب رساندند بدانند ما یکپارچه متعهد و یک دل و یک صدا برای مام میهن، دفاع از رهبری و ارزش ها ایستاده ایم.

وی افزود: تمام ایران امروز آماده است همچون حججی در دفاع از این وطن تا سربازانی که در مرزها و کسانی که نقطه نقطه این جهان برای دفاع از امنیت ما فدا می شوند، فدا شوند.

رحیمی گفت: ما امروز اینجا ایستاده ایم تا به نام ملت ایران از یک امیر وارسته ویک نظامی باسابقه خودمان دفاع کنیم امیری که در سمت روابط بین الملل ارتش نحوه تعامل با جهان و نحوه همدلی و همکاری بین المللی ونظامی جهانی را فرا گرفته است، کسی که در معاونت های اطلاعاتی و بخش  های امنیتی ارتش در زمانی که قدرت های بزرگ دروازه جهنم افغانستان را برای ناامنی این سرزمین تجهیز می کردند او برای تجهیز ارتش و آموزش ارتش و برای سربلندی ایران وقت گذاشت.

موافق وزیر پیشنهادی دفاع بیان داشت: امیر حاتمی دارای سوابق طولانی در ارتش جمهوری اسلامی ایران است و ارتش جمهوری اسلامی ایران بی نیاز از حرف بنده است.

وی ادامه داد: ارتشی آرام که مطیع رهبری و مدافع وطن به عنوان بازوی قدرتمند در کنار سبزپوشان آسمانی سپاه پاسداران فضایی ایجاد کرده که نه ابرقدرت ها، نه قدرت های متسوط و نه رقبا و نه دشمنان ما در این منطقه جرئت ندارند به این آب و خاک نگاه نادرست داشته باشند.

انتهای پیام/

موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی دفاع

رای اعتماد مجلس به كابينه دوم حسن روحانی  

موافقان و مخالفان کابینه دوازدهم 

اعضای پیشنهادی کابینه دوازدهم+اسامی و برنامه وزرا

گزارش کامل باشگاه خبرنگاران جوان از اولین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار