برگزیدگان نخستین روز مسابقات قهرمانی ورزش دانش آموزان دختر کشور در شهرکرد معرفی شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ نفرات برتر نخستین روز برگزاری بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی ورزش دانش آموزان دختر کشور در رشته‌های شنا و بازی‌های بومی و محلی در شهرکرد معرفی شدند.

نتایج مسابقات در رشته شنا به شرح زیر اعلام شد:

در مقطع متوسطه اول و در ماده ۲۰۰ متر آزاد، ریحانه نوروزی، رزا رهبر از شهرستان تهران و ستایش پورتالاری از البرز نفرات اول تا سوم شدند.

همچنین در ماده ۱۰۰ متر قورباغه، پگاه لطیفی پور، ستایش پورتالاری و غزال بهمن پور از استان‌های تهران و البرز مقام‌های برتر را کسب کردند.

ریحانه نوروزی، سایه صمدانی و آیناز شیخ عربی از شهرستان تهران، اصفهان و گلستان مقام‌های اول تا سوم ماده ۵۰ متر کرال پشت را به دست آوردند.

در مقطع ابتدایی و در ماده ۱۰۰ متر آزاد، یاسمن صادقی، روژان الهی، سیده آیناز هاشمی از استان‌های تهران و فارس اول تا سوم شدند.

همچنین در ماده ۵۰ متر قورباغه، رومینا میرزایی، ماه صنم ذرات بصیر و مهلا نواده خزعل از استان‌های تهران و خراسان رضوی عناوین برتر را کسب کردند.

یاسمن صادقی، سیده آیناز هاشمی، مارال مزلقانی از استان‌های تهران، فارس و تهران اول تاسوم در ماده ۱۰۰ متر کرال پشت شدند.

در ماده ۵۰ متر قورباغه در رده سنی ۱۰ سال هم، دینا زمانی، مرضیه شاهقلیان و مطهره مسلمی از استان‌های البرز، چهارمحال وبختیاری و تهران مقام اول تا سوم را از آن خود کردند.

در ماده ۴ در ۵۰ متر آزاد تیمی ابتدایی، استان تهران، فارس و قزوین و در ماده ۱۰۰ در ۴ متر آزاد تیمی متوسطه، شهرستان‌های تهران، تهران و البرز به مقام‌های اول تا سوم رسیدند.

بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی ورزشی دانش آموزان دختر کشور از دیروز چهارشنبه ۲۵ مرداد ۹۶ در مجموعه ورزشی شهدای دانش آموز شهرکرد آغاز شد و تا ۲۸ مرداد مادامه دارد.

گفتنی است: پیش از این سی و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزی پسر کشور در ۲ مقطع ابتدایی و متوسطه اول در سه رشته بازی‌های بوی و محلی، شنا و وزنه برداری هم از ۱۹ تا ۲۴ مردادماه جاری در شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/خ

نفرات برتر اولین روز از مسابقات قهرمانی ورزش دانش آموزان دختر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار