اختصاص اعتبار قطره چکانی به طرح‌های نیمه تمام عمرانی، دلیل اصلی طولانی شدن این طرح ها است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عزت الله یوسفیان در باره وضعیت طرح‌های نیمه تمام عمرانی در حوزه انتخابیه آمل و اقدامات صورت گرفته برای تکمیل آنها، گفت: بسیاری از طرح‌های نیمه تمام عمرانی آمل با استفاده از سایر منابع به سرانجام رسیده و در آستانه بهره برداری است.


وی با بیان اینکه متاسفانه بسیاری از طرح‌های نیمه تمام عمرانی در استان‌ها به دلیل نبود بودجه مناسب با مشکلاتی روبرو هستند و سال‌ها است که بلاتکلیف مانده اند، افزود: دولت و مسئولان مربوطه نسبت به تعیین تکلیف و ن‌هایی شدن وضعیت طرح‌های نیمه تمام باید اقدام لازم را انجام دهند.


عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه متاسفانه اعتبار طرح‌های نیمه تمام عمرانی به صورت قطره چکانی اختصاص داده می‌شود، گفت: کمبود بودجه برای تامین مالی طرح‌های عمرانی باعث شده که مردم همچنان منتظر به نتیجه رسیدن این طرح‌ها و شاهد طولانی شدن این روند باشند.


وی با بیان اینکه بخش خصوصی نیز به دلیل مشکلات مالی نتوانست وارد این میدان شود و طرح‌های عمرانی به صورت نیمه تمام در شهر‌ها باقی مانده است، افزود: تلاش برای تامین منابع و بودجه لازم طرح‌های نیمه تمام عمرانی صورت گرفته و امیدواریم هرچه سریع‌تر این طرح‌ها تعیین تکلیف شود.


نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با کمک سایر منابع اقدامات خوبی برای تکمیل و بهره برداری از طرح‌های نیمه تمام عمرانی آمل صورت گرفته است و برخی از آن‌ها در مرحله بهره برداری قرار دارند، افزود: از جمله طرح‌های نیمه تمام عمرانی که طی این سال‌ها به نتیجه رسید؛ جاده و سد هراز بود که به مراحل پایانی نزدیک شده و آماده بهره برداری است.


انتهای پیام/ع


اختصاص اعتبار قطره چکانی برای طرح‌های نیمه تمام عمرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.