دبیر کمیته رسیدگی به تخلفات باشگاههای ورزشی گفت: سه باشگاه غیر مجاز در همدان پلمب می شود .

سه باشگاه غیر مجاز در همدان پلمب می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی رشیدی دبیر کمیته رسیدگی به تخلفات باشگاههای ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان افزود: در خصوص تخلفات سه باشگاه خصوصی بیلیارد و بدنسازی مبنی بر عدم مجوز رسمی از سوی کمیسیون ماده 5 باشگاهها مقرر شد این باشگاه ها جهت پلمب به اداره اماکن معرفی گردند.

وی ادامه داد: در خصوص استخر های هتل بوعلی و هتل باباطاهر مقرر شد مکاتبات با مدیریت هتل ها جهت پیگیری اخذ مجوز بعمل آید و در صورت عدم اخذ مجوز طبق مقررات برخورد قانونی با این استخرها صورت گیرد.

دبیر کمیته رسیدگی به تخلفات باشگاههای ورزشی خاطر نشان: با توجه به گزارش هیات پزشکی ورزشی استان مبنی بر عدم بیمه نمودن ورزشکاران 19 باشگاه بدنسازی و ایروبیک مقرر گردید از سوی کمیته رسیدگی به تخلفات یک هفته فرصت جهت بیمه نمودن ورزشکاران به باشگاه های خاطی داده شود و در غیر اینصورت برابر مقررات با این باشگاه ها برخورد لازم صورت گیرد.

رشیدی تصریح کرد: در خصوص تخلف یکی از باشگاهها مبنی بر ایجاد جکوزی و مهد کودک غیر قانونی مقرر گردید کمیته نظارت بر سلامت باشگاهها از محل باشگاه مربوطه در رابطه با تخلفات بازرسی مجدد بعمل آورده و در صورت مشاهده تخلف ، کمیته رسیدگی به تخلفات فرصت 48 ساعته جهت جمع آوری به باشگاه خاطی داده شود و در غیر اینصورت طبق مقررات برخورد قانونی با این باشگاه صورت گیرد.

وی گفت: با توجه به عدم مجوز فعالیت یکی از باشگاه های خصوصی در بخش بانوان مقرر شد مکاتبه لازم با باشگاه مربوطه جهت تعطیلی فعالیت بانوان بعمل آید و در صورت عدم تمکین نسبت به پلمپ مکان مربوطه از طریق اداره اماکن اقدام گردد.

انتهای پیام/ص.ف

پلمپ باشگاه های ورزشی غیر مجاز در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.