امام جمعه شهرستان رفسنجان افزایش پرونده های دعاوی خانواده را نگران کننده دانست و گفت :بایستی از طریق صلح وسازش و ریش سفیدی از ورود بسیاری از پرونده ها به سیستم قضائی جلوگیری شود.

افزایش پرونده های دعاوی خانواده نگران کننده استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس رمضانی پور در دیدار با رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت:تمام تلاش خود را در جهت ارتقای بهداشت قضائی و اصلاح ذات البین و رفع خصومت ها می نماییم تا از ورود پرونده های کم اهمیت به سیستم قضائی جلوگیری شود.

وی افزود:در برخی موارد معاملات ناامن وغیرشرعی مشکلاتی را برای افراد بوجود می آورد که ضروری است سطح دانش وآگاهی های حقوقی افراد در جامعه ارتقاء یابد وفرهنگ ثبت معاملات و قراردادها به صورت رسمی نهادینه شود تا از دست اندازی برخی افراد سودجو جلوگیری شود.

امام جمعه رفسنجان با تاکید به اینکه قضاوت از رسالت های حوزه های علمیه است خاطرنشان ساخت:ضرورت دارد تعداد افراد بیشتری از حوزه های علمیه جذب دستگاه قضائی کشور شود

وی افزود: حضورمقامات ارشد دستگاه قضائی استان کرمان در شهرستان ها اقدامی ارزشمند است و موجب تقویت روحیه امید در مردم و دلگرمی بیشتر آنان به نظام می شود.

وی خاطرنشان کرد:دادگستری رفسنجان با داشتن مدیران قضايی مومن ومتعهد ودر کنار آن کادر قضائی واداری خدوم همواره جزء اداراتی بوده است که میزان نارضایتی مردم از آن در حداقل ممکن بوده است.

حجت الاسلام رمضانی پور به حجم بالای مراجعات به دادگستری رفسنجان اشاره کرد و افزود:ساخت وتجهیز دادسرای عمومی وانقلاب این شهرستان ضرورت دارد.

انتهای پیام/ح

نگرانی ازافزایش پرونده های قضایی خانواده در رفسنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار