کمک 70 میلیارد ریالی خیران اردبیلی به نیازمندان

خیران استان اردبیل در چهارماهه امسال 70 میلیارد و 204 میلیون ریال به نیازمندان کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صفر توحیدی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با ارائه گزارشی به تشریح کمک‌های مردمی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد پرداخت و افزود: امسال این کمک ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته 16 درصد افزایش نشان می دهد.

وی با بیان اینکه خیرین بیش از 45 میلیارد و 283 میلیون ریال به صورت نقدی به خانواده‌های تحت حمایت کمک کرده‌اند، اظهار کرد: نیکوکاران حدود 25میلیارد ریال نیز به صورت غیرنقدی به اقشار آسیب پذیر کمک کرده‌اند که این امر نقش بسزایی در تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان داشته است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: بر اساس سیستم نیازسنجی و با اولویت رفع مشکلات اساسی مددجویان، کمک‌های مردمی بین خانواده‌های تحت حمایت توزیع ‌شده است.

توحیدی با اشاره به اینکه موظف هستیم کمک‌های مردمی را در اسرع وقت بین خانواده‌های تحت حمایت توزیع کنیم، اضافه کرد: تمامی کمک‌های نیکوکاران بر اساس نیات خیران و در همان محل جمع آوری شده بین نیازمندان منطقه توزیع می‌شود تا بخشی از مشکلات ضروری مددجویان برطرف شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کشاورزان و روستاییان نیکوکار بیش از 4 میلیارد و 370 میلیون ریال زکات مال پرداخت کرده‌اند، گفت: زکات پرداختی مردم خیر استان نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته 160 درصد افزایش داشته است.

 

انتهای پیام/ع

کمک خیران اردبیلی به نیازمندان

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
بله حدود سه ملیون و نیم یارانه تا حالا گرفتم اما
اگر همین پول ناچیز رو پنج شش سال قبل فقط بدون وثیقه به قرض من داده بودند نه تنها حالا به نان شب و کار محتاج نبودم بلکه بین پنج تا ده نفر را هم آموزش هنری و فنی داده بودم...