فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) ایلام با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ مقاومت گفت: آزادگان الگوی و نماد عینی فرهنگ پایداری و مقاومت هستند.

نماد عینی فرهنگ پایداری و مقاومت آزادگان هستند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،سید صادق حسینی در همایش تجلیل از آزادگان نیروهای مسلح استان ایلام اعلام کرد:در حجالی که دشمنان نظام با استفاده از حربه های نفوذ فرهنگی، آموزشی، دینی، اقتصادی، سیاسی در صدد القای یاس در بین مردم و مسئولان و ناکارآمد نشان دادن حاکمیت اسلامی هستند تقویت و ترویج تفکر بسیجی وفاصله گرفتن از تفکر غربی ها راهکار اصلی خنثی کردن هجمه های مسموم آنان است.

حسینی اضافه کرد: ایران اسلامی به برکت رهبری های امام راحل و مقام معظم رهبری و استقامت مردم و به ویژه پایداری، جسارت، از جان گذشتگی، شهامت و شجاعت ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس در دنیای پر آشوب جهان و منطقه به جزیره ای امن تبدیل شده است.

وی افزود: اگر هم اکنون در جبهه های عراق و سوریه هر لحظه شاهد پیروزی محور مقاومت و آزادسازی مناطق تحت اشغال هستیم به برکت تفکر بسیجی و دستاوردهای دفاع مقدس ایران اسلامی و صدور آن به دیگر نقاط جهان اسلام و کشورهای آزاده خواه است.

حسینی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و امنیت آن حاصل خون شهدا و پایداری ایثارگران و خانواده های آنها است، اظهار کرد: اسرا با وجود نبود امکانات رفاهی، بهداشتی، درمانی و تغذیه ای و علاوه بر تحمل جراحت های جسمی در مقابل صحنه ها و شکنجه های روحی، خشونت زجرآور بعثی ها مقاومت می کردند.

وی تاکید کرد: در زمان اسارت حقوق اسرای ایرانی پایمال شد اما با این وجود اسرا با حمایت از همدیگر و فاش نکردن اسرار نظامی و جنگی و لو ندادن هویت خود و هم بندان شکنجه های ظالمانه و وحشیانه بعثی ها را تاب می آوردند و بعد از آزادی به انواع بیماری های جسمی و روحی ناشی از دوران مبتلا شدند.

فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: تجربه و ثمره استقامت آزادگان و ایثارگران الگو جنگ ندیده اما بسیجی متعهد و از جان گذشته چون شهیدای مدافع حرم است که چشم و گوش دفاع از مرزهای داخل ایران هستند و برای اعتلای دین مبین اسلام در خارج از مرزهای جغرافیایی کشور خود در حال نبرد با دشمنان دین خدا و حریم اهل بیت (ع) هستند.

در این برنامه که با محوریت سپاه استان ایلام وبا همکاری ارتش ونیروی انتظامی برگزارشد 171 تن از آزادگان گرانقدر استان ایلام موردتجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/اس

تجلیل از آزادگان استان ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.