شهردار کاشان گفت :مرکز فرهنگی و ورزشی جانبازان و ایثارگران در این شهرستان راه اندازی می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید محمد ناظم رضوی،  در جشنواره فرهنگی هنری آئینه های مقاومت در کاشان گفت :این مرکز با مشارکت مرکز توانبخشی جانبازان حضرت خاتم الانبیا(ص) برای ارائه خدمات مناسب به این اسوه های جهاد و ایثار تاسیس می شود.
وی با تقدیر از نقش آفرینی آزادگان در حل  مشکلات شهری و تأکید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از احداث باغ موزه دفاع مقدس درراستای ترویج این فرهنگ خبرداد و افزود : این مجموعه خدمات فرهنگی مختلفی را به شهروندان در ایام سال به خصوص در عرصه پاسداشت رشادت های شهدا، جانبازان و ایثارگران ارائه خواهدکرد.
 
ناظم رضوی، گشایش موزه با آثار شهدای کاشان،تصریح کرد : نمایشگاه ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس نیز در این باغ موزه برپا می شود. 
 
وی، با تاکید بر پیشنیه غنی اعتقادی و ولایت مداری مردم کاشان به عنوان یکی از نخستین شهرهای تشرف یافته به دین تشیع گفت:جایگاه امروز دارالمومنین با توجه به آمار شهدای مدافع حرم آن این منطقه را ممتازتر به سبقه ولایت مداری،  روحیه انقلابی و ایثار و شهادت کرده است. 
 
شایان ذکر است دومین جشنواره فرهنگی هنری آئینه های مقاومت با سخنرانی سردار حمید مختص آبادی، جانشین معاون فرهنگی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  اجرای میلاد هارونی، با رونمایی از آثار جدید 
خواننده ارزشی کشور، به نام «کربلا همچنان جاری است» در وصف شهید محسن حججی برای نخستین بار، اثر «بی امان نامه» همراه با انیمیشن خلیج فارس، «عشق بی مرز» و «منم باید برم» برگزارشد.
 
خاطره گویی آزاده سرافراز شعبانعلی اسماعیلی، تقدیر از تعدادی آزادگان منطقه کاشان و آران و بیدگل، پخش مستند «النصر في الأسر» مقاومت اسلامی نجبا  از دیگر بخش های این گردهمایی بزرگ بود.
 
همایش بزرگ آزادگان شهرستان های کاشان و آران و بیدگل به عنوان یکی از برنامه های دومین جشنواره فرهنگی هنری آئینه های مقاومت به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و با همکاری گروه مقاومت اسلامی نجبا، بنیاد شهید و امور ایثارگران و موسسه پیام آزادگان برگزار شد.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار