استاندار اصفهان گفت: روز 26 مرداد 1369 یادآور بازگشت دلیرمردان سرافراز و آزادگان جان برکفی است که تلخی ایام اسارت را به شیرینی دوران صبر و استقامت در برابر دشمن بعثی مبدل کرده و از این فرصت برای تکمیل ایمان و تقویت اراده خود کمال استفاده را کرده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول زرگرپور استاندار اصفهان در پیامی، 26 مردادماه، سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را گرامی داشت و از مقام شامخ اسطوره‌های صبر، مقاومت و ایثار تجلیل کرد.

استاندار اصفهان در این پیام آورده است: روز 26 مرداد 1369 برای ملت سلحشور ایران اسلامی روزی به یادماندنی و فراموش‌نشدنی است. این روز یادآور بازگشت دلیرمردان سرافراز و آزادگان جان برکفی است که تلخی ایام اسارت را به شیرینی دوران صبر و استقامت در برابر دشمن بعثی مبدل کرده و از این فرصت برای تکمیل ایمان و تقویت اراده خود کمال استفاده را کرده‌اند.

وی در بخش دیگری از آن تأکید کرده است: در این میان عزیزانی از هم‌بندی‌های آنان بودند که تا سرحد شهادت پیش رفتند ولی تسلیم زیاده‌خواهی مزدوران بعثی نشدند.

زرگرپور در پایان این پیام بیان داشته است: درس بزرگ آزادگان مقاوم به ملت قهرمان ایران، درس ایستادگی صبر، مقاومت، ایثار و عدم تسلیم شدن در برابر دشمنان خداست.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.