سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: بازی تاکتیکی و خوبی را انجام دادیم و از تیم استقلال برتر بودیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی دایی در نشست خبری پس از دیدار تیم های سایپا و استقلال اظهار داشت:بازی خوبی بود تیم ما در دقایق ابتدایی خوب بازی نکرد اما در ادامه به بازی برگشت و موقعیت خاصی به استقلالی ها ندادیم.

وی ادامه داد: ما بازی تاکتیکی انجام دادیم و به بازیکنان استقلال و به ویژه مجتبی جباری هافبک این تیم اجازه بازیسازی ندادیم. در 30 دقیقه ابتدایی نیمه دوم حاکم توپ و میدان بودیم و به گل برتری دست یافتیم. چند موقعیت دیگر نیز به دست آوردیم و در مجموع شایسته پیروزی برابر استقلال بودیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد حضور پر شمار تماشاگران استقلال در ورزشگاه گفت: طبیعی است که بیشتر مردم ما هوادار تیم های استقلال و پرسپولیس هستند، تیم های شهرستانی هم هوادار دارند اما تیم های تهرانی ندارند من از هواداران کمی که به حمایت از تیم سایپا می پرداختند تشکر می کنم.


وی افزود: استقلال و پرسپولیس با هواداران خود 10 قدم جلوتر از سایر تیم ها هستند و به این ترتیب تیم های تهرانی با پیروزی برابر این دو تیم دست به کار بزرگی می زنند زیرا باید مقابل تعداد زیاد هواداران این دو تیم حملات تیم حریف را خنثی کنند.
سرمربی تیم سایپا درباره شادی محمد عباس‌زاده که باعث اعتراض هواداران استقلال شد عنوان کرد: سرور جباروف نیز در بازی استقلال برابر تراکتورسازی پشتک زد و من عباس زاده را از زمانی که در پرسپولیس حضور داشت می شناسم، او همیشه پس از به ثمر رساندن گل پشتک می زند.

دایی درباره عملکرد داور دیدار سایپا و استقلال گفت: سعی می کنم درباره داوری صحبت نکنم برای داور احترام قائل هستم و در مورد عملکرد او نظری نمی دهم.

انتهای پیام/

صحبت های دایی در نشست خبری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار