با حضور مسئولان، تفاهم نامه همکاری بین دو باشگاه مس شهربابک و مس رفسنجان امضا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی هاشمیان، مدیرعامل باشگاه مس شهربابک گفت: با توجه به شکافی که بین دو نسل قدیم و جدید فوتبال شهربابک ایجاد شده، قصد داریم با مساعدت گرفتن از مسئولان باشگاه مس رفسنجان این مشکل را مرتفع کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهربابک از لحاظ سخت افزاری امکانات خوبی دارد، افزود: باهمکاری مدیران مس رفسنجان از نزدیک از ساختار، چارت سازمانی و نحوه کار این باشگاه الگو برداری کنیم تا با زمان و هزینه کمتر مسیر پیشرفت را طی کنیم.

محمود محمودی نیا، مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان نیز گفت : معتقدم برای پیشرفت در ورزش همه به هم احتیاج داریم و جلسه امروز را به فال نیک میگیریم.

وی افزود: رویکرد اجتماعی فوتبال بسیار بالاست و علاوه بر چند صد میلیون فوتبالیستی که در جهان وجود دارند، چند میلیارد نفر نیز با فوتبال زندگی می کنند.

محمودی نیا تأکید کرد: برای پیشرفت در این عرصه باید به پایه ها توجه داشت و اساس کار به خوبی نهادینه شود و نیروی انسانی آموزش دیده پای کار بیاید.

وی با اشاره به اینکه شهربابک دارای استعدادهای زیادیست و برای به ثمر رسیدن اهداف باید صبر و حوصله به خرج داد، تصریح کرد: دو باشگاه باید در زمینه های مختلف از جمله برگزاری دیدارهای دوستانه، سمینارهای آموزشی و... بیش از پیش، باهم در ارتباط باشند که شاهد پیشرفت دو باشگاه باشیم.

وی خاطر نشان کرد: با الگو برداری از باشگاه های خارجی، ساختاری در بخش آکادمی مس رفسنجان شکل گرفته که در حال طی کردن آن هستیم و توصیه می کنم، همین ساختار و روش را با کمک باشگاه مس شهربابک نیز ادامه دهیم.

بعد از جلسه هم اندیشی دو باشگاه، سمینار یک روزه ارتقاء سطح کیفی مربیان فوتبال نیز برگزار شد.

محمود محمودی نیا که دارای مدرک مربیگری و مدرس فیفا است، مدرسی این سمینار آموزشی را بر عهده داشت.

انتهای پیام/ب

امضای قرارداد بین باشگاههای  مس شهربابک و رفسنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار