ضیافت روز خبرنگار در سرای تاریخی سعد السلطنه برگزار شد .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ در این مراسم از پیشکسوتان عرصه خبر و خبرنگاران برتر تجلیل شد .

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در این مراسم گفت : حمایت از مظلومین در همه عالم رسالت اصلی خبر نگار است .

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اضافه کرد : خبرنگاران چشمان بیدار جامعه و مدافع حقوق همه مردم هستند .

وی افزود : خبرنگاران یعنی کسانیکه به مردم نسبت به آینده امید می دهند .

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت : اگر خبرنگاران به داد مردم نرسند ، آن چیزی که از طریق استکبار رسانه ای منتشر می شود موجب ایجاد تر س و وحشت و یاس و نا امیدی در مردم می شود .

نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد : بیان وعده های روشن خدا در آینده بعهده خبرنگار است .

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی ، ظلم ستیزی ، ایستادن در مقابل خیانتها ، آگاهی بخشیدن به مردم در مقابل خیانتها ی اقتصادی ، سیاسی و حیثیت یک جامعه ، اعتماد به خدا را از شاخصهای خبرنگاری در نگاه دینی دانست .

وی افزود : همه مردم جامعه باید به جامعه خبرنگاری افتخار کنند و راه سنگین و رسالت خبرنگاری که راه انبیا و اولیا الهی است را ادامه دهند .

داوود محمدی نماینده مردم قزوین ، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی هم ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به وطن و تبریک روز خبرنگار گفت : انعکاس وقایع جامعه مهمترین رسالت خبرنگار است .

داوود محمدی اضافه کرد : سطح و تراز رسانه در قزوین از جایگاه مطلوبی برخوردار است .

وی افزود : پیگیر بیمه و دستمزد کم خبرنگاران و ساماندهی کارکنان برنامه ای صدا و سیما که جور این نهاد را می کشند ولی از حداقل ها محرومند ، هست .

نصرتی شهردار هم از اختصاص مکانی برای خانه مطبوعات در قزوین خبر داد .

انتهای پیام/

 

جشن روز خبرنگار در سعد السلطنه  قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.