امام جمعه گرگان:

خدمت صادقانه سرلوحه مدیران

مدیران خدمت خالصانه در دستور کار قرار دهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ امام جمعه شهرستان گرگان امروز در خطبه های نماز جمعه بر لزوم همت مسوولان برای رفع مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: مدیران خدمت خالصانه در دستور کار قرار دهند.


آیت‎الله سیدکاظم نورمفیدی با اشاره به اینکه خدمت به مردم جزو بهترین عبادات است، تصریح کرد: مسوولان وظیفه دارند در راستای خدمتگزاری به مردم تلاش مضاعف داشته باشند.

 

وی تاکید کرد: امیدواریم تلاش دولت دوازدهم و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای انتخاب وزرای دولت با کار کارشناسی و دقت نظر به انتخاب دولتی قدرتمند و شایسته منجر شود.


آیت‌الله نورمفیدی انتقاد غیرمنصفانه و همراه با بغض و حب را در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی ندانست و گفت: نقدهایی که طرح می شود باید منصفانه و به دور از حب و بغض باشد تا نتیجه آن به سود و توسعه کشور شود.

 

وی همچنین با اشاره به بررسی صلاحیت وزرا در مجلس ادامه داد: امیدواریم تلاش نمایندگان منجر به انتخاب انسان‌های شایسته، توانمند، دلسوز به عنوان اعضای کابینه دوازدهم شود تا در رفع معضلات و مشکلات کشور کمک کند.

 

امام جمعه گرگان اضافه کرد: در شرایط کنونی حل مشکلات اشتغال، رفع رکود و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار مطالبه اصلی مردم است که برای رسیدن به این مهم باید توان تولید داخلی طبق فرمایش مقام معظم رهبری افزایش یابد.


آیت الله نورمفیدی توانمندسازی و رفع مشکلات کشاورزان را یکی از اولویت‌ها استان دانست و تصریح کرد: یکی از دغدغه‌ها و افزایش راندمان تولیدات کشاورزان به روز کردن دانش، ماشین‌آلات و ظرفیت این بخش است که بهره‌مندی هر چه بیشتر کشاورزان از دانش روز باعث می‌شود که کیفیت و کمیت تولیدات کشاورزی افزایش می‌یابد.


وی گفت: در حال حاضر کشاورزی ما براساس دانش و علم روز نیست، باید یکی از اولویت‌های دولت دوازدهم در این دوره تاکید بر این مهم و برطرف کردن معضلات اقتصادی باشد.

 

انتهای پیام / ا

 

خطبه های نماز جمعه گرگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.