سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت، اعتراض های زیادی به داوران در هفته های اخیر داشته است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  چهارمین هفته مسابقات لیگ برتر فوتبال امشب به پایان می رسد و تیم ها تا حدودی جایگاه اولیه خود در این فصل را شناخته اند.

در این چهار هفته مسائل مربوط به داوری از جمله اشتباهات سهوی و البته اعتراضات مربیان و بازیکنان به آنها نیز مثل همیشه وجود داشته است.

اما یکی از مربیانی که اعتراضات زیادی به عملکرد داوران در بازی های تیمش داشته، فراز کمالوند است. سرمربی جوان صنعت نفت که تیم خوب و خطرناکی را روانه مسابقات لیگ هفدهم کرده، در همین چند بازی ابتدایی بارها به داوری اعتراض کرده است.

او در بازی نخست لیگ که تیمش استقلال مدعی را شکست داد، در برخی صحنه ها معترض بود، در دیدار جذاب هفته دوم که مغلوب شاگردان علی دایی شد، به شدت به عملکرد داور اعتراض کرد، و دیشب هم در دقایق پایانی بازی مقابل پارس جنوبی و در حالی که شاگردانش در حال پذیرفتن دومین شکست فصل بودند، روی برخی صحنه ها اعتراض هایی داشت که حتی حسین زرگر، مجبور به توقف بازی و یک دادن تذکر جدی به سرمربی صنعت نفت شد.

این موضوع در حالی است که امسال شاهد اعتراضات کمتری از سوی مربیان نسبت به عملکرد داوران بوده ایم. برای مثال برانکو ایوانکوویچ که با اشتباهات فاحش داور، پیروزی مقابل سیاه جامگان را با تساوی عوض کرد، اعتراض خاص و عجیبی نسبت به تصمیمات داوران انجام نداد، همچنین شب گذشته علیرضا منصوریان با وجود باخت تیمش با یک ضربه پنالتی، نه تنها صحت آن پنالتی را کاملا تایید کرد، بلکه از عملکرد داوران هم رضایت کامل داشت. در طرف مقابل هم علی دایی، سرمربی تیم سایپا اظهار داشت که در این فصل تصمیم گرفته صحبتی راجع به بحث های داوری مطرح نکند.

تیم فوتبال صنعت نفت در حال حاضر با کسب 6 امتیاز از 4 بازی در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد.

انتهای پیام/

اعتراض های کمالوند به داوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار