فرمانده سپاه عجب شیر از پرداخت تسهیلات 13 میلیارد و 500 میلیون ریالی برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در این شهرستان خبر داد.

پرداخت تسهیلات به طرحهای اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی عجب شیربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سرهنگ محمدرضا هنرور فرمانده سپاه عجب شیر، در بازدید از طرح های بسیج سازندگی و اردوهای جهادی در پرداخت 13 میلیاردو 500میلیون ریال به طرحهای اقتصادمقاومتی بسیج عجب شیرعجب شیر افزود : امسال با پرداخت این میزان تسهیلات برای 70 نفر در حوزه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی این شهرستان شغل ایجاد شده است.

وی با اشاره به اجرای طرحهای احیایی در برخی از واحد های تولیدی غیر فعال عجب شیر خاطرنشان کرد : کمک به راه اندازی کارگاه های تولید مرغ بومی و تخم مرغ، تولید قارچ خوراکی در فضاهای خانگی، راه اندازی صنایع تبدیلی کوچک (بسته بندی و فرآوری)، ایجاد گلخانه های تولیدی، راه اندازی واحدهای کوچک زنبورداری، واحدهای تولید زعفران، واحدهای پرورش دام های سبک وسنگین ، ترویج مشاغل خانگی از جمله زمینه های فعالیت بسیج در اقتصاد مقاومتی این شهرستان است .

سرهنگ هنرور از برگزاری اردوها جهادی در تابستان امسال در روستاهای محروم شهرستان عجب شیر خبر داد و گفت : اردوهای جهاد سازندگی در دو ماه گذشته با حضور 900 دانش آموز ، معلم و کارکنان بسیجی و کادر سپاه در 7 روستای محروم و 12 مدرسه شهرستان اجرا شده است.


به گفته وی، طرحهای در حال اجرای محرومیت زدایی عجب شیر شامل محرومیت زدایی و ساخت نماز خانه در مدرسه برای دانش آموزان ، تعمیر و مرمت و بازسازی و رنگ آمیزی 12 مدرسه ، ، تعمیر و مرمت 5 خانه محروم، کمک به ساخت 5 خانه افراد محروم در روستاها است.

انتهای پیام/خ

پرداخت 13 میلیاردو 500میلیون ریال به طرحهای اقتصادمقاومتی بسیج عجب شیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.