شهردار سنندج گفت: تا پایان شهریور سالجاری نخستین شهربازی سرپوشیده سنندج افتتاح به بهره‌برداری خواهد رسید

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ شهردار به همراه جمعی از مدیران شهرداری سنندج صبح امروز از روند تکمیل پروژه شهربازی سرپوشیده بازدید کردند.

 منوچهر فخری شهردار سنندج طی این بازدید گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلات سطح شهر عدم وجود مکان مناسب و استاندارد برای بازی کودکان در سطح شهراست.

شهردار سنندج  از بهره‌برداری از نخستین شهربازی سرپوشیده تا پایان شهریور ماه سال‌جاری خبر داد و گفت: در حال حاضر این پروژه بیش از 95 در صد پیشرفت فیزیکی دارد.

 وی بیان کرد: یکی از پروژه‌هایی که شهرداری سنندج موفق به جذب سرمایه‌گذار برای اجرای آن شد احداث شهربازی سرپوشیده و استاندارد در سطح شهر است.

 فخری افزود: عملیات احداث نخستین شهربازی سرپوشیده مدرن و استاندارد در پاییز سال گذشته و در زمینی به مساحت دو هزار و 700 مترمربع آغاز شد.

وی مساحت کل زمین این شهربازی را دو هزار و 200 مترمربع اعلام کرد و گفت: پروژه شهربازی سرپوشیده سنندج در سه طبقه در حال احداث است و هزینه احداث آن حدود 80 میلیارد ریال بوده است..

شهردار سنندج عنوان کرد: سالن اصلی این شهربازی دارای یک هزار و 200 مترمربع مساحت است که در این شهربازی 160 نوع بازی برای سنین مختلف در نظر گرفته شده است.

 وی سالن بولینگ استاندارد، سالن واقعیت مجازی، سالن ایرهاکی و فوتبال دستی، سالن تخصصی جشن تولد، کافی شاپ، روف گاردن، فورت کورت شامل رستوران‌هایی با غذاهای ایرانی و خارجی و همچین غرفه غذاهای محلی کردستان را از دیگر سالن‌های این شهر بازی مدرن و استاندارد برشمرد.

 فخری هزینه احداث این شهر بازی را 80 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: امیدواریم با بهره‌برداری از نخستین شهربازی سرپوشیده در سطح شهر بتوانیم موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم نماییم.

انتهای پیام/ م ح

افتتاح نخستین شهربازی سرپوشیده سنندج به مساحت یک هزار و 200 مترمربع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.