مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: ۳۵ درصد تولید داروی کشور توسط تأمین اجتماعی انجام می‌شود و با توجه به ظرفیت الیگودرز در حوزه گیاهان دارویی، سرمایه‌گذاری در این بخش بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در سفر یک روزه به الیگودرز، در جلسه توسعه، اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان که مدیران شهرستانی نیز حضور داشتند، شرکت کرد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در این جلسه با اشاره به اینکه تامین اجتماعی یک سازمان کلیدی در کشور است که ۴۲ میلیون نفر را تحت پوشش می دهد و در لرستان نیز حدود ۵۰ درصد جمعیت را تحت پوشش قرار داده است، اظهار داشت: این در حالی است که ماهانه ۶ هزار میلیارد تومان در کشور پرداختی داریم.

نوربخش گفت: این سازمان به ارائه مستمری، درمان و ۱۶ خدمت دیگر به بیمه شدگان و مستمری بگیران می پردازد.

وی ادامه داد: امروز مرکز درمانی تامین اجتماعی در شهرستان الیگودرز شبانه روزی شد که این موضوع در راستای خدمات دهی به بیمه شدگان بسیار ارزشمند است.

تامین اجتماعی در حوزه گیاهان دارویی و گردشگری الیگودرز سرمایه گذاری می کند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه تامین اجتماعی یک سازمان بیمه گر است و وابسته به درآمدهای نفت نیست و اگر منابع حق بیمه را دریافت نکنیم نمی توانیم خدمات دهی داشته باشیم، تصریح کرد: حدود ۳۵ درصد تولید داروی کشور توسط سازمان تامین اجتماعی انجام می شود و با توجه به ظرفیت بالای الیگودرز در حوزه گیاهان دارویی، سرمایه گذاری در این بخش را بررسی می کنیم.

نوربخش به سرمایه گذاری تامین اجتماعی در حوزه گردشگری اشاره کرد و گفت: با توجه به ظرفیت های الیگودرز مایل به سرمایه گذاری در این شهرستان هستیم.

محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: طرح پرداخت بدهی های دولت به تامین اجتماعی در برنامه ششم توسعه اتفاق مهمی بود؛ فراکسیون نظارت بر برنامه ششم توسعه به موضوع مطالبات تامین اجتماعی که متعلق به اقشار ضعیف جامعه است توجه دارد.

وی از طرح شبانه روزی شدن درمانگاه الیگودرز توسط تامین اجتماعی قدردانی کرد.

انتهای پیام/م

۳۵ درصد تولیدات دارو در کشور توسط تأمین اجتماعی انجام می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.