رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور درجلسه شورای اداری استان مرکزی از وجود ۷ هزار خانواده دارای ۲ شهید درکشور خبر داد.

۷ هزار خانواده دارای ۲ شهید درکشور وجود دارند. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی محلاتی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران درجلسه شورای اداری استان مرکزی گفت: خیلی از خانواده‌های ایثارگران هستند که چندین شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند، ازجمله ۸۳ خانواده دارای 4شهید و ۷ هزار خانواده 2 شهید درکشور وجود دارند و این   نشان می دهد هزینه این انقلاب  سنگین بوده و باید در حفظ و صیانت از فرهنگ ایثار و شهادت بکوشیم.

حجت‌الاسلام شهیدی محلاتی با اشاره به اینکه طبق آمار موجود، ۲۲۵ هزار شهید، ۵۷۰ هزار جانباز و حدود ۴۲ هزار و ۵۰۰ نفر آزاده در بنیاد شهید پرونده دارند افزود: نخستین رسالتی که در این حوزه برعهده داریم اینکه بکوشیم تا دین خود را نسبت به جامعه ایثارگری ادا کنیم.

وی اضافه کرد: رسالت دیگر نهادینه کردن فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت است که خوشبختانه دبیرخانه فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در تهران تشکیل شده و واحد‌های استانی آن هم شکل گرفته‌اند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: شیعه با تمام دشمنی‌هایی که برعلیه آن بوده و هست اگر تا به امروز پایدار و زنده مانده به‌سبب فداکاری همین عاشورائیان است.

وی ادامه داد:جامعه ایثارگری استان مرکزی با تقدیم حدود ۶ هزار و ۲۰۰ شهید، ۱۴ هزار جانباز و ۸۰۰ آزاده جامعه ایثارگری عظیمی را برای این استان رقم زده‌اند.

حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی محلاتی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی به اراک سفرکرده است.

حجت‌الاسلام شهیدی محلاتی در این سفر صادق دوخائی را به‌عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی منصوب کرد.

پیش از این حجت الاسلام هنرمند عهده دار این سمت بود.

انتهای پیام/ج

سفر ئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.