در جشنواره نوجوان خوارزمی 5 رتبه کشوری توسط دانش‌آموزان خوزستانی کسب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد تقی‌زاده، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: مشهد میزبان مرحله کشوری سومین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی بود که این جشنواره از ۲۵ تا ۲۷ مردادماه در 5 محور دست‌سازه‌های دانش‌آموزان، پژوهش، زبان و ادبیات فارسی، مسابقات آزمایشگاهی و زبان انگلیسی برگزار شد.

وی افزود: در محور دست‌سازه‌های این جشنواره سیدمحمد بلادی دانش‌آموز دبیرستان دوره اول متوسطه مدرسه شاهد امام جواد(ع) از بهبهان رتبه اول کشوری را کسب کرد. در محور پژوهش نیز سینا سیاهپوش و مهدی جهانگیری دانش‌آموزان دوره اول متوسطه از دبیرستان نمونه دولتی شهید مجدزاده ناحیه ۲ اهواز موفق به کسب رتبه دوم کشوری این جشنواره شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بیان داشت: همچنین علی پورمحمدی دانش‌آموز دوره اول متوسطه این مدرسه توانست در محور زبان و ادبیات فارسی، رتبه دوم کشوری این جشنواره را کسب کند و در محور فعالیت‌های آزمایشگاهی، محمدامین شیرولی‌پور و رضا داوودی، دانش‌آموزان دوره اول متوسطه دبیرستان استعدادهای درخشان آبادان، رتبه دوم کشوری را به دست آوردند.

تقی‌زاده افزود: در محور ایفای نقش زبان انگلیسی آیدا مهدوی و فاطمه رضویان دانش‌آموزان دوره اول متوسطه مدرسه استعدادهای درخشان دکتر عادلی از بهبهان رتبه سوم کشور را به دست آوردند.

انتهای پیام/و


درخشش دانش آموزان خوزستانی در جشنواره خوارزمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.