رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت: فردی که در فضای مجازی بر علیه شهرداری و شورای اسلامی شهرستان مریوان اقدام به انتشار مطالب کذب کرده بود دستگیر شد.

نشر اکاذیب در فضای مجازی شهرداری را شاکی کردبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ فرامرز شاکری در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا گفت: با اعلام شکایت نماینده حقوقی شهرداری شهرستان مریوان از فردی ناشناس مبنی بر نشر اکاذیب در یک صفحه اجتماعی، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات شهرستان مریوان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس فتا با کار پلیسی و تخصصی ضمن شناسایی متهم، با هماهنگی قضائی و متهم را دستگیری و به پلیس فتا انتقال دادند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: متهم در ابتدا منکر هر گونه بزه انتسابی بود اما در مواجه با مستندات و ادله موجود و بازجویی فنی پلیسی به ناچار لب به اعتراف گشود و اقرار نمود قبول دارم مطالب مطرح شده علیه شهرداری و شورای شهر مریوان را بنده در فضای مجازی منتشر نمودم و انگیزه‌ام از این کار بیان واقعیت‌ها بوده است، که در نهايت پرونده در معيت متهم به دادسرا ارسال و با توجه به مستندات و مدارک موجود متهم به اتهام نشر اکاذیب در فضای مجازی، تحویل مقامات قضایی گردید.

سرهنگ شاکری در پایان خطاب به شهروندان تصریح کرد: از انتشار مطالب کذب و توهین به افراد در فضای مجازی و یا شبکه‌های اجتماعی خودداری کرده و از هرگونه انتساب و اتهامات بی اساس به افراد حقیقی و حقوقی خوداری کنند. چرا که این عمل مجرمانه است و تبعات قانونی در پی دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.