شست وشوی ایستگاه ها" دلیل قطعی برق در برخی مناطق آبادان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ مدیر ناحیه برق جنوب کشور گفت: شست و شوی ایستگاه برق دلیل قطعی آن در برخی مناطق آبادان است و میزان خاموشی ناخواسته در این شهر در حداقل خود است.

اکبر ناصری  افزود : قطعی برق در برخی مناطق آبادان برنامه­ ریزی شده و به منظور شست ­و­شوی ایستگاه های برق بوده است.

وی با بیان اینکه اداره برق آبادان به صورت مکرر ترانس ها و ایستگاههای برق را شست وشو می دهد، گفت : لازمه این کار قطع برق محل مربوطه است.

ناصری گفت: این کار از سال های گذشته در آبادان انجام می گرفته و اگر این گونه نمی شد قطعی برقی که در سال گذشته در اهواز رخ داد به آبادان می رسید و در این شهر نیز دچار خاموشی ناخواسته می شدیم.

مدیر ناحیه برق جنوب کشور عنوان کرد: قطعی 2 ساعته برق که در منطقه ذوالفقاری آبادان رخ داد نیز به منظور شست وشوی ایستگاه برق آن منطقه بود.

ناصری در پاسخ به این پرسش که آیا اخیرا در آبادان قطعی برق ناخواسته نیز داشتیم، گفت : این موضوع گریزناپذیر است و می تواند به دلایل مختلف ازجمله سرقت کابل و خرابی ها باشد.

رئیس اداره برق آبادان با بیان اینکه در این شهر 13 ایستگاه و 6 هزار ترانس برق داریم، اظهار کرد: اگر یک درصد خرابی در روز را نیز در نظر بگیریم شامل 6 ترانس برق خراب به ازای هر روز می شود.

وی گفت: ولی در عمل خرابی ها به یک صدم درصد نیز نمی رسد و خاموشی ناخواسته در آبادان به میزان حداقلی بوده است.

مدیر ناحیه برق جنوب کشور با بیان اینکه تاکنون توانسته ایم توان برق مصرفی شهروندان آبادان را تأمین کنیم، اظهار داشت: همکاری مردم آبادان نیز در این زمینه مناسب بوده است.

وی افزود: کماکان از مردم تقاضا داریم با توجه به ادامه گرمای بالای هوا طی روزهای آینده در مصرف برق به  خصوص در ساعات اوج مصرف صرفه جویی کنند.

انتهای پیام/د

قطعی حداقلی برق در آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۰۹ شهريور ۱۳۹۶
سلام.برق ما چندروز پیش به مدت دو ساعت قطع شد.امروز هم برق قطع شده نیم ساعت پیش ومعلوم نیست چه زمان وصل بشه.منزل خواهرم واقع در ایستگاه یک چندروز پیش به مدت چهار ساعت قطعی برق داشتند