فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی راه‌حل مشکلات مردم در بحث معیشت است گفت: وحدت و انسجام همراه با تقویت روحیه استکبارستیزی و شهادت‌طلبی نقطه قوت و اقتدار نظام اسلامی است.

قویت روحیه استکبارستیزی و شهادت‌طلبی نقطه قوت نظام اسلامی استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛غلام‌عسگر کریمیان  فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی ،عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه شبستر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم اظهار کرد: یکی از وظایف اصلی نخبگان و فرهیختگان هر جامعه، گفتمان سازی و تبیین اصول و آرمان‌های حاکم بر جامعه است.

وی افزود: وقتی در رأس نظام جمهوری اسلامی، رهبر معظم انقلاب، مطالبی را فرمودند نخبگان باید دست به کار شده و فعالیت کنند.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: اگر نخبگان داخل کشور بعد از دستورات و سخنرانی‌های رهبری دست به کار نشوند، دشمن دست به کار شده و سخنان رهبری را بر اساس میل خود، تفسیر و معنی می‌کند.

کریمیان با تاکید بر نقش اقتصاد مقاومتی ابراز کرد: اقتصاد مقاومتی راه حل مشکلات مردم در بحث معیشت است و مقام معظم رهبری چندین سال پشت سر هم بر مقوله اقتصاد مقاومتی تاکید داشتند ولی به دلیل غفلت مسئولین داخلی، دشمنان در این عرصه تلاش کردند.

وی با اشاره به بحث آتش به اختیار عنوان کرد: باید در جامعه تبیین کنیم که کدام ضرورت‌های اجتماعی موجب شد حضرت آقا، آتش به اختیار را مطرح کنند و همچنین در این خصوص باید با بصیرت، آگاهانه و منطقی وارد عمل شویم.

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: دشمنان با تمام توان وارد عرصه نبرد نرم شده‌اند و مسیر حرکت و نفوذ دشمن کاملاً واضح و روشن است.

وی ادامه داد: همانند دوران دفاع مقدس، نظام جمهوری اسلامی توان و آمادگی کافی برای مقابله با دشمن را دارد در حالی که مسئولین نهادهای ذی‌ربط به دلیل غفلت‌ها نمی‌توانند ظرفیت‌ها را عملی کنند.

کریمیان با بیان اینکه باید با حرکتی عاقلانه و روحیه جهادی وارد عرصه شده و در مقابل دشمنان بایستیم اظهار داشت: در دوران جنگ تحمیلی، مردم با احساس تکلیف دینی و آگاهی تمام در جبهه مقاومت حضور یافتند و امروز نیز اگر شرایطی به وجود بیاید مردم،آرمان‌های انقلاب را به منافع شخصی خود ترجیح می‌دهند.

فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر اهمیت تولید قدرت برای نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد: تولید قدرت برابر با بازدارندگی است و یکی از راهکارهای تولید قدرت، خوب عمل کردن، گوش دادن و به هنگام عمل کردن به اوامر رهبری است.

وی تاکید کرد: اگر تاریخ را مطالعه کنیم می‌بینیم هر جا که در کنار رهبری بوده‌ایم موفق بوده‌ایم و اکنون نیز وحدت و انسجام همراه با تقویت روحیه استکبارستیزی و شهادت طلبی نقطه قوت و اقتدار نظام اسلامی است.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی ادامه داد: در شرایط فعلی نظام نیاز به وحدت و انسجام اسلامی داشته و هرکس ندای اختلاف دهد خائن است و باید دقت کنیم که نفع جناحی و شخصی در مسلک و مرام شهیدان مردود است.

کریمیان با بیان اینکه یکی از اهداف دشمن بی تفاوت کردن است خاطرنشان کرد: باید همچون شهیدان در تمامی عرصه‌ها وارد عمل شده و نسبت به هویت و اساس نظام بی تفاوت نباشیم و با روحیه و عمل جهادی باید پای انقلاب بایستیم.

فرمانده سپاه عاشورا در پایان با تاکید بر خدمت به مردم اذعان کرد: یکی از راهکارهای حفظ انقلاب، مردم یاری، مردم داری و مردم نوازی بوده و بزرگ‌ترین افتخار برای سپاه خدمتگزاری به مردم است و در جامعه نیز باید روحیه مطالبه گری حفظ شود.

انتهای پیام/خ


"اقتصاد مقاومتی" راه‌حل مشکلات معیشتی مردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.