محیط زیست مأمورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ثلاث باباجانی در حین گشت و کنترل و پایش در مناطق حوزه استحفاظی، چهار نفر متخلف زیست محیطی را دستگیر کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛آزاد شیخ ویسی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ثلاث باباجانی گفت: مأمورین یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در طی گشت و کنترل و پایش در مناطق حوزه استحفاظی، با چهار نفر متخلف زیست محیطی را در حین قطع درختان، نابودی کلنی و زنبور های عسل وحشی برخورد، که موفق به توقیف، دستگیری متهمین و کشف و ضبط ادوات جرم از آنها شدند.

 

شیخ ویسی افزود: با عنایت به اینکه زنبور وحشی در فهرست بها جانوران وحشی موضوع بند (چ) ماده ۳ قانون شکار و صید به لحاظ مطالبه ضرر و زیان تعریف نشده است، لذا متهمین پس از اخذ تعهدات زیست محیطی لازم، مطابق ماده 42 قانون حفاظت و بهره برداري از جنگلها و مراتع به اداره منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان ثلاث باباجانی تحویل و در ادامه به دستگاه قضایی معرفی شدند.


وی در پایان از عموم مردم و دوستداران طبیعت تقاضا کرد برای حمایت و حفاظت از این زیستمندان به محض مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی مراتب را از طریق شماره تماس 08346724955 به این اداره گزارش نمایند.

 

انتهای پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.