در۵ماهه اول سالجاری بیش از۴میلیارد ریال از صندوق ولایت به مددجویان شهرستان خوی وام پرداخت شده است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  ولی نژاد در نشست خبری با خبرنگاران، ضمن تشریح اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) در طول سال 95 و۵ماهه اول ۹۶در خوی ، گفت: در حال حاضر۵هزار و ۲۹ خانوار به شامل ۴۸ هزار۷۶۱ نفر در خوی تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند واز این کمیته خدمات حمایتی دریافت می کنند

وی با اشاره  به حمایتهای درمانی این کمیته به مددجویان، اظهار کرد: برای3هزار۸۷۶نفر به مددجویان و خانواده های نیازمندشهری توسط این مرکزکارت ارجاع درمانی صادر شده است .

وی ادامه داد:در این مرکز۳۶۵نفرنیز تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند از این تعداد۲۶۴نفر از طرح های اشتغالزایی بیمه شده اندو۹۱نفر نیز زنان سرپرست خانواده از این طرح استفاده می کنند.

رئیس کمیته امداد در ادامه به هزینه شده بیمه های تکمیلی مددجویان اشاره کرد وافزود:تاکنون یک میلیاردو۳۰۰میلیون ریال برای بیمه های تکمیلی مددجویان بصورت بلا عوض کمک شده است.

وی دربخشی از سخنان خود به اجرای طرح های عمرانی این مرکز اشاره کردو افزود:درسال۹۵تعداد۱۸واحدمسکونی شهری و روستایی  بهسازی شده است که برای بهسازی این  طرح ها ۴میلیاردو ۵۴۰میلیون ریال هزینه شده است.

رئیس کمیته امدادخوی دراین نشست همچنین  بابیان اینکه در ۵ماهه اول سالجاری ۱۴۵وام کار گشایی با مبلغ ۲میلیارد ریال و۱۶وام خوداشتغالی با مبلغ ۲میلیاردو ۴۴۰میلیون ریال از صندوق ولایت وام اعطا شده است.

ولی نژاد دراین نشست نیزبه تعداد صندوق های صدقات در سطح شهر اشاره کرد وافزود: ۲۸۲۰۰ صندوق در سطح شهرتوزیع شده است که از این صنادوق حدودا ۱۰میلیارد ریال برای این مرکز در آمد شده است ،که این در آمددربخشهای عمران،درمان، مددکاری، و اشتغال هزینه می شود.

رئیس کمیته امدادخوی در ادامه به تعداد حامیان این مرکز اشاره کرد وافزود:۲هزار۲۳۰نفر حامی از سراسر ایران و حتی از خارج از کشور به این مرکز کمک می کنند که امسال در برنامه ماه عسل ۴۸۰ نفرحامی به این مرکز جذب شده است.

وی با اشاره به لزوم ترویج روش های نوین صدقه در جامعه، از راه اندازی سامانه  پرداخت صدقه الکترونیکی مختص شهرستان خوی خبر داد و خاطرنشان کرد: مردم خیر و نیکوکار شهرستان خوی می توانند با شماره گیری#۰۴۴۴*۸۸۷۷* صدقه و زکات خودرا به صورت الکترونیکی پرداخت نمایند.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) خوی ضمن تقدیر از تلاشهای اصحاب رسانه شهرستان  در پوشش اخبار و فرهنگسازی احسان و نیکوکاری در جامعه، اذعان کرد: امیدواریم با حمایتهای رسانه های مجازی و مکتوب شهرستان، در زمینه فرهنگسازی هرچه بهتر برای کمک به نیازمندان در سطح جامعه گام برداریم.

انتهای پیام/ب

 پرداخت بیش از۴میلیاردریال  وام قرض الحسنه به مددجویان شهرستان خوی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.