مربی تیم ملی تفنگ؛

مشکل مهمات در کوتاه مدت برطرف نمی شود/تا زمان انتخاب سرمربی با تیم همکاری می کنم

اینانلو گفت: مشکل کمبود فشنگ تیراندازان موضوعی نیست که در کوتاه مدت برطرف شود.

مشکل مهمات در کوتان مدت بررطف نمی شود/تا زمان انتخاب سربی با تیم همکاری می کنم علی رضا اینانلو در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره وضعیت تیم ملی تیراندازی تصریح کرد:اردو تیم ملی تیراندازی با 15 وزشکار  از روز گذشته آغاز شد و تا 9 شهریورماه ادامه دارد. در حال حاضر مسابقه برون برون برای تیراندازان در نظر گرفته نشده است.و آبان ماه سه تیرانداز به مسابقات فینال فینالیست ها اعزام می شود که الهه احمدی و حسین باقری در بخش میکس تفنگ رقابت می کنند و آرمینا صادقیان هم دربخش انفرادی مسابقه خواهد داد.

وی ادامه داد: مسابقات قهرمانی سلاح های بادی آسیا آذرماه به میزبانی ژاپن برگزار می شود که تیم ملی تفنگ نیز در این رقابت ها شرکت می کند. این رقابت ها  در سه رده سنی جوانان،نوجوانان و بزرگسالان است و فرصت بسیار مناسبی است تا ملی پوشان بدون محدودیت در یک رویداد برون مرزی شرکت کنند.

المپیک جوانان آرژانتین مهم ترین رویداد تیراندازان است

مربی تیم ملی تفنگ افزود:المپیک جوانان آرژانتین مهم ترین رویدادی است که تیراندزان جوان در پیش دارند براین اساس مسابقات قهرمانی آسیا مهم ترین رویدادی است که تیراندازان جوان می توانند توانایی های خود را بسنجند. برای این مسابقات 12 تیرانداز در سه رده سنی مردان و زنان در نظر گرفته شده است و با توجه به اینکه تیم تپانچه هم در این مسابقات شرکت می کند تعداد اعزام تیراندازان بستگی به بودجه فدراسیون دارد.

 وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکل مهمات تیراندازان برای در اردو جدید برطرف شده است تصریح کرد: مشکل کمبود فشنگ و مهمات موضوعی نیست که بخواهد در کوتاه مدت برطرف شود. و یک پروژه زمان بر است که همکاری مسئولان در سایر نهادها را می طلبد.امیدوارم با ریاست جدید این معضل را تا حدی برطرف کند.

 اینانلو ادامه داد : البته مشکل ساچمه تا اندازه ای برطرف شد و در حال حاضر تیراندازان برای تمرین با مشکل جدی روبه رو نیستند و برخی شرکت که در تهیه ساچمه مورد نیاز تیراندازان به فدراسیون کمک کردند.مشکل اصلی ما تمرینات بخش خفیف است.

 وی گفت: تا پایان امسال مسابقه ای در بخش خفیف نداریم و فرصت بسیار خوبی است تا فشنگ های مورد نیاز تیراندازان را برای سال آینده فراهم کنیم. چون مسابقاتی که قرار است تیراندازان تا پایان امسال اعزام شوند بیشتر در بخش سلاح های بادی است.

 مشکل فشنگ های توقیف شده تیراندازان برطرف شد

 مربی تیم ملی تفنگ درباره فشنگ های توقیف شده تیراندازان در گمرک تصریح کرد : خوشبختانه فشنگ ها تیراندزان که چند ماه گذشته در گمرک توقیف شده بود مجوز استفاده از آن صادر شد و با همکاری مسئولان آزاد شد و طی چند روز آینده در اختیار فدراسیون قرار خواهد گرفت.

تا زمان مشخص سرمربی با تیم ملی همکاری می کنم

اینانلو در ادامه درباره ادامه همکاری با تیم ملی تفگ خاطر نشان کرد: طی جلساتی که مسئولان فدراسیون داشتیم قرار شد با تیم ملی همکاری کنم و تا زمانی که فدراسیون در این زمینه تصمیم جدی نگرفته است به عنوان مربی تیم تفنگ به فعالیتم ادامه دهم. قرار شد مسئولان با چند مربی داخلی در این زمینه مذاکراتی انجام دهند و در صورتی که به توافق نرسیدند با مربیان خارجی مذاکره کنند. البته انتخاب مربی خارجی زمان زیادی طول می کشد . در حال حاضر مهم ترین هدفی که  دنبال می کنیم آمادگی تیراندازان برای مسابقاتی که از سال آینده برای انتخابی المپیک و المپیک جوانان به میزبانی آرژانتین است.

 انتهای پیام/

 آزاد شدن فشنگ های توقیف شده تیراندازان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار