این دوره‌ها با محوریت سبک زندگی اسلامی و فرزند پروری در استان سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محمدحسین همتی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان گفت: دامنه اعتیاد در سراسر کشور در انواع و اقشار مردمی گسترش‌یافته و هیچ محدوده سنی در آن وجود ندارد.


وی با تأکید بر اینکه مسئله برای آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز خطرآفرین است افزود: اجرای طرح‌ها و دوره‌های آموزشی ویژه مبارزه با مواد مخدر نیازمند همکاری ویژه اداره کل پدافند غیرعامل است.


همتی با اشاره به جایگاه ویژه پدافند غیرعامل در مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد اظهارداشت: اعتیاد در جامعه امروزی بدون توجه به سن، جنسیت و نوع شغل روزبه‌روز در حال گسترده شدن است.


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان تصریح کرد: این مسئله یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان است و باید برای رفع این چالش که اصل نظام را موردتهاجم قرار می‌دهد اقدامی اساسی انجام داد.


همتی از اجرای دوره‌های آموزشی ویژه پیشگیری از اعتیاد در استان سمنان خبر داد و گفت: این دوره‌ها با محوریت سبک زندگی اسلامی و فرزند پروری در استان سمنان برگزار می‌شود.


وی خواستار همکاری اداره کل پدافند غیرعامل در اجرای دوره‌های آموزشی ویژه مبارزه با مواد مخدر شد و اظهارداشت: اصول پدافندی می‌تواند میزان اثرگذاری و نفوذ این آموزه‌ها در افراد شود و سطح تعداد افرادی را که در دوره‌های آموزشی سامان‌دهی می‌شوند را افزایش می‌دهد.


انتهای پیام/ م


دوره های آموزشی پدافندی ویژه پیشگیری از اعتیاد در استان سمنان برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.