۱۲۷ نقطه حادثه‌خیز در محور‌های مواصلاتی استان چهارمحال و بختیاری آشکارسازی و اصلاح شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ احمد جمشیدی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاد‌های چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال جاری ۱۲۷ نقطه حادثه‌خیز در محور‌های مواصلاتی استان آشکارسازی شد و مورد اصلاح دید در قوس قرار گرفت.

وی افزود: از این میزان ۵۴ نقطه در محور‌های اصلی و ۷۳ مورد در راه‌های فرعی بوده است و این عملیات همچنان ادامه خواهد داشت.

جمشیدی با بیان وجود ۲۰۰ نقطه حادثه خیز و پیچ خطرناک و ۱۵۱ گردنه شناسایی شده در محور‌های چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: به دلیل کوهستانی بودن، در نقاط بسیاری از این محور‌ها دید آشکاری وجود ندارد که این مقاطع مستلزم اصلاح دید در قوس است.

وی گفت: همچنین در این مدت به منظور افزایش سطح ایمنی راه‌ها و کاهش تصادفات جاده‌ای، سه هزار و ۸۵۳ تابلو ایمنی و راهنمایی و رانندگی و ۳۴ دوربین کنترل سرعت در محور‌های مواصلاتی استان نصب و ۵۵۰ کیلومتر خط کشی در این محور‌ها انجام شد.

جمشیدی ادامه داد: همزمان با اصلاح پیچ‌های پرحادثه، تعریض و رفع نقاط حادثه‌خیز ۲ کیلومتر از محور ارتباطی روستای باغ اناری میلاس در شهرستان لردگان نیز در حال اجرا می‌باشد.

وی افزود: روشنایی تونل الغدیر در مسیر ارتباطی بروجن به لردگان هم از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در نگهداری راه‌های این استان است.

تونل الغدیر به طول ۴۴۵ متر و با  ۱۴۰ چراغ روشنایی در کیلومتر ۴۵ محور لردگان به بروجن قرار دارد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار