رئیس اداره ورزش و جوانان فریدن از برگزاری مسابقات تکواندو یادواره شهید تکواندو کار یداله فرخی دارانی با حضور 12 تیم خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی نجاری  با اشاره به برگزاری مسابقات تکواندو یادواره شهید یداله فرخی دارانی اظهار کرد: سومین دوره مسابقات تکواندو، جام تکواندوکار شهید یدالله فرخی دارانی روز جمعه با حضور 183 تکواندوکار از 12 تیم در سالن کوثر شهر داران برگزار شد.

وی ادامه داد: این مسابقات در دو رده خردسالان (کمربند سبز و آبی) و رده نونهالان (کمربند قرمز و مشکی) با حضور 15 داور رسمی فدراسیون که 3 نفر از آن‌ها دارای درجه بین‌المللی بودند، به‌ صورت الکترونیک انجام‌شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدن در رابطه با نفرات برگزیده این مسابقات تصریح کرد: در رده خردسالان تیم داران الف مقام اول، تیم الیگودرز الف مقام دوم و تیم المپیک فولادشهر مقام سوم را کسب کردند.

نجاری خاطرنشان کرد: در رده نونهالان نیز تیم‌های المپیک فولادشهر مقام اول، داران مقام دوم و سپاهان اصفهان مقام سوم این دوره از رقابت‌ها را به دست آورند و به نفرات برتر حکم و مدال و به نفرات اول هر وزن جایزه ویژه اهدا شد.

وی با بیان اینکه سطح مسابقات از کیفیت قابل قبولی برخوردار بود، اضافه کرد: در این مسابقات 12 تیم از 7 شهرستان از استان اصفهان و استان‌های هم‌جوار در این دوره از رقابت‌ها شرکت کرده بودند که کیفیت مسابقات را بالابرده بود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار