کارشناس بسکتبال درباره بازی شب گذشته ایران و کره جنوبی گفت: بازی نزدیک و پایاپای بود و این حضور مهره های ارزشمند بود باعث پیروزی ایران شد.

بی احترامی به سرود ملی روحیه جنگندگی بسکتبالیست ها را چند برابر کرده استبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان عنایت الله آتشی پیشکسوت بسکتبال در گفت و گو با رادیو تهران درباره بازی شب گذشته دو تیم ایران و کره جنوبی در چهارچوب رقابت های کاپ آسیا که به صعود تیم ملی کشورمان به فینال منجر شد اظهار داشت: بعد از بی احترامی به سرود ملی کشورمان بازیکنان ما با شعور حرفه ای، جنگندگی خود را بالا بردند و قدرت خود را به اثبات رساندند. این روحیه جنگندگی به بازی دیشب نیز کشیده شده بود.

کارشناس بسکتبال خاطر نشان کردتا قبل از سال 93 دائم از تیم کره جنوبی شکست می خوردیم اما بعد از 93 تنها یک بار در بازی های آسیایی نتیجه را به این تیم واگذار کردیم. کره ای ها بسکتبالی سرعتی دارند و بر اساس ضد حمله پیش روی می کنند. دیشب در کوارتر اول دفاع خوبی داشتیم و اجازه کار به کره ای ها ندادیم به طوری که 17 امتیاز پیش افتادیم. اما در کوارتر دوم به دلیل غفلت، کره ای ها شوت های خود را به گل تبدیل کردند و حتی از ما جلو افتادند. بازی پایا پای تا سه دقیقه پایانی نیز ادامه داشت.

آتشی اضافه کرد: در دقایق آخر به دلیل دفاع خوب و میدان ندادن به کره ای ها، پیروز میدان شدیم. حدادی مهره ارزنده تیم ملی بسکتبال کشورمان در 7 دقیقه پایانی 4 فول شده بود اما با تجربه ای که دارد توانست خود را حفظ کند. ارسلان کاظمی، یخچالی، جمشیدی و مشایخ نیز بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

 صحبت های آتشی درباره دیدار بسکتبال ایران و کره جنوبی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار