ملی پوش بسكتبال كشورمان گفت: استراليا تيم بسيار خوبی است و اميدوارم با دعای خير مردم شكستشان دهيم و قهرمان شويم. ‏

ارسلان كاظمي: تورنمنت براي ما تمام نشده استبه گزارش   گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،ارسلان كاظمی پيش از ديدار فينال رقابت های كاپ آسيا اظهار كرد: استراليا و نيوزلند به تازگی وارد قاره آسيا شده اند و سبك بازی شان متفاوت است. اولين بار است كه برابر استراليا به ميدان مي رويم و از بازيكنانشان قبل اين تورنمنت شناخت خاصی نداشتيم. بازيكنان خوبی دارد تيم بسيار خوبی است و بسكتبالی فيزيكی بازی می كند.

او ادامه داد: تورنمنت برای ما تمام نشده و اميدوارم امروز با دعای خير مردم برنده شويم و چهارمين قهرمانی مان در آسيا را نيز كسب كنيم.

ملی پوش بسكتبال درباره نحوه برنامه ريزی رقابت ها گفت: در ابتدا يك بازی می كرديم و دو روز دو روز استراحت داشتيم اما حالا يك مسابقه داريم و كمتر از بيست و چهار ساعت بعد فينال برگزار می شود. شرايط برای استراليا هم هست اما بازی آنها زودتر بود و فرصت بيشتری برای ريكاوری داشتند.

كاظمی درباره ديدار نيمه نهايی برابر كره جنوبی هم گفت: ما بازی برابر كره جنوبی را خيلی خوب شروع كرديم اما در ادامه كره ای ها هرچه زدند رفت و اختلاف امتياز كم شد. بازی بسيار حساس بود و حتی كره پيش هم افتاد اما با دفاع تيمی خوب توانستيم نتيجه بازی را برگردانيم و برنده ديدار شويم.

انتهای پیام /

اظهارات ارسلان کاظمی پیش از دیدار مقابل استرالیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار