جدید ترین نقشه استان با 20 لایه ترکیبی حاوی آخرین وضعیت استان رونمایی شد.

رونمایی از جدیدترین نقشه استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ صیدای،رئیس سازمان برنامه وبودجه استان گفت : این نقشه به رشد وتوسعه استان کمک شایانی می کند چرا که براساس آخرین سرشماری انجام شده در سال 95 تهیه شده است.

صیدای با بیان اینکه درآمد استان در سال 95 ، پانصد و89 میلبارد تومان است که امسال به 603 میلیارد تومان افزایش می یابد خاطرنشان کرد :88 درصد در آمد استان از محل مالیات است .

 استاندار هم با اعلام اختصاص90 میلیارد تومان اعتبار برای جبران ضرر و زیان بخش کشاورزی گفت : علاوه بر این اعتبار که از محل اعتبارات ملی تامین شده است ، 4 میلیارد دیگر هم برای فعالیتهای صندوق توسعه کشاورزی اختصاص داده می شود تا کشاورزان با اطمینان خاطر به تولید بپردازند .

نیکبخت افزود : هزار میلیارد تومان پروژه قابل افتتاح داریم که منتظر حضور اعضای هیات دولت هستیم تا درهفته دولت افتتاح کنیم.

وی همچنین گفت :350 میلیارد تومان سد گرین نهاوند نهایی شده است وکار اجرایی آن با قدرت آغاز می شود. همچنین در شورای برنامه ریزی وتوسعه استان اعلام شد کارخانه رب گوجه فرنگی اسدآباد با 30 میلیارد تومان اعتبار دوباره راه اندازی شد واشتغال 100نفری آن دوباره برقرار شد.

نیکبخت همچنین با ادای احترام به شهید حججی گفت : امیدواریم هرچه زودتر انتقام این جوان سرافراز ایرانی از داعش گرفته شود .

انتهی پیام/ش.و

جدید ترین نقشه همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.