آزاد منجیری گفت: باید در رقابت های جام باشگاه های جهان به مصاف بهترین تیم های جهان و بهترین بازیکنان جهان برویم.

آزاد منجیری : کار سختی در جام باشگاه های جهان داریم / هزینه زیادی به باشگاه تحمیل شده استمهدی آزاد منجیری سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران در گفت و گو باخبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ، در خصوص مسابقات جام باشگاه های جهان گفت : قرار است دوم شهریور برای حضور در مسابقات جام باشگاه های جهان عازم دوحه شویم . نخستین بازی ما در این رقابت ها با تیم واردار مقدمنیه قهرمان جام باشگاه های اروپا خواهد بود.

او ادامه داد : در صورتی که بتوانیم تیم واردار را از میان برداریم با برنده بازی تیم های بارسلونا و نماینده تونس بازی می کنیم . در صورتی هم که نتوانیم به برتری برسیم با بازنده این دو تیم برای عنوان های پنجم تا هشتم رقابت می کنیم . به طور کلی این مسابقات به گونه ای طراحی شده که هر تیم 3 بازی انجام دهد.

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران در مورد آنالیز تیم واردار عنوان کرد: بازی های این تیم را دیدیم و این تیم را آنالیز کرده ایم . نماینده مقدونیه تیم بسیار خوبی است و تاکنون موفق به حذف تیمهای پر مهره ای مانند بارسلونا و پاری سن ژرمن شده است.

آزاد منجیری در مورد بازیکن کمکی تیمش هم گفت : از آن جایی که 6 ، 7 ملی پوش داریم بازیکن کمکی زیادی نگرفتیم و تنها از کاظم جمعه پورزاده بازیکن سابق مس دعوت کردیم که تیم ما را در این مساقات همراهی کند. مجتبی حیدرپور ، مهرداد صمصامی ، امید سر کناری ، محمد قاسمی و علی رحیمی ملی پوشانی هستند که تیم ما را در این مسابقات همراهی می کنند .

او در مورد آمادگی تیمش و هدف از حضور در این مسابقات گفت : قطعا هدف هر مربی در مرحله نخست پیروزی و موفقیت تیمش است اما نباید فراموش کرد که در این مسابقات بهترین تیم های جهان همراه با بهترین بازیکنان رو در روی ما قرار می گیرند و همین مسئله باعث می شود کار ما بسیار مشکل باشد .

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران در پایان و در مورد وضعیت مالی این باشگاه بیان داشت : باشگاه نفت و گاز وضعیت مناسبی دارد اما با توجه به این که امسال ما باید در 3 تورنومنت مسابقات قهرمانی جهان در قطر ، مسابقات قهرمانی آسیا در هند و لیگ برتر به میدان برویم هزینه زیادی به باشگاه تحمیل شده که همین مسئله باعث به وجود آمدن مشکلات جزئی مالی شده است .

انتهای پیام /

اظهارات سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار