مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: اعتباری معادل 30 میلیارد ریال برای اجرای عملیات حفر چاه‌های آب شرب در مرز مهران برای خدمت‌ رسانی بهتر به زائران اربعین حسینی هزینه می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، داراب بیرانوندی اعلام کرد: برای رفاه حال زائران، امسال اقدام های خوب و مناسبی با اجرای طرح آبرسانی در شهر مرزی مهران انجام گرفته است.

وی  با اشاره به اقدامات انجام گرفته در خصوص تامین آب آشامیدنی و بهداشتی مورد نیاز زائران حسینی در مرز مهران در ایام اربعین اظهار کرد: به منظور خدمت رسانی به زائران عتبات عالیات عملیات اجرایی حفر 2 حلقه چاه آب شرب در مرز مهران آغاز شده که با بهره برداری از چاه ها آب مورد نیاز تمامی موکب ها، سرویس های بهداشتی و سایر کاربری های موجود در مرز مهران تامین می شود.


مدیرعامل شرکت آبفای ایلام از اتمام و بهره برداری این 2 حلقه چاه تا قبل از ایام اربعین امسال خبر داد و افزود: عملیات اجرایی ۱۳ کیلومتر خط انتقال مورد نیاز آن همزمان آغاز شده است.


بیرانوند تاکید کرد: با تلاش های شبانه روزی کارکنان آب و فاضلاب استان ایلام  امسال هیچ گونه مشکلی در زمینه تامین آب مورد نیاز زائران حسینی در مرز مهران نداریم.

 

انتهای پیام/ع



طرح تأمین آب آشامیدنی زائران اربعین در مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.