رئيس پليس راه استان کرمان از تشدید اقدامات طرح تابستانه در محور های مواصلاتی استان خبر داد .

افزايش اقدامات پليس راه در طرح تابستانهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سرهنگ یوسف نجفی رئيس پليس راه استان کرمان با اشاره به ترافيک سنگين در محورهای بین شهری با توجه به سفرهای تابستاني، گفت: همکاران ما در اين ايام به صورت ويژه در محورهای خروجی حضور دارند و به کنترل محورها می پردازند.


وی افزود: سفر را زمانی آغاز کنید که شب قبل از سفر خواب کاملی را داشته باشید. طوری برنامه ریزی کنید که در طول روز رانندگی کنید و تا زمانی که در حال طبیعی و بیداری کامل هستید و یا اینکه هنوز شب فرا نرسیده به رانندگی ادامه دهید و در شب نیز رانندگی خود رامتوقف کرده و استراحت کنید.


وی ادامه داد: اغلب مردم نمی پذیرند رانندگی در شب با رانندگی در روز متفاوت است. در شب تعداد تردد خودروها نسبت به روز کمتر است و متاسفانه درصد تصادف رخ داده در شب با توجه به تعداد کمتر خودروها بیشتر از تصادفات روز است و رانندگی در شب به مهارت و تجربه بيشتري نیاز دارد.


وی یاد آور شد: طرح تابستانه پليس راه با برخورد با تخلفات حادثه ساز، سرعت غير مجاز، سبقت غیر مجاز و ... در حال اجراست و تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت.


رئيس پليس راه شمال استان همچنین به کنترل معاينه فنی خودروها قبل از سفرهای تابستان باهدف ايمنی و کاهش صدمات و تصادفات رانندگي اشاره کرد و از رانندگان خواست: به علت افزايش تردد در محورهای مواصلاتی استان ضمن رعايت مقررات راهنمايی و رانندگي با آرامش بيشتری رانندگی كنند و هنگام خستگي و خواب آلودگی با هدايت خودرو به پارکينگ مدت زماني را به استراحت بپردازند و سپس به مسير خود ادامه دهند.


انتهای پیام/س

 

تشدید اقدامات طرح تابستانه پلیس در محور های مواصلاتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار