مددجوی کمیته امداد گلوگاه بهره مند از خدمات درمانی

۷۵۱ مددجوی کمیته امداد در شهرستان گلوگاه از خدمات درمانی بهره‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، ابراهیم اسدی مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) گلوگاه با بیان اینکه طرح بیمه و بهداشت مددجویان در برنامه‌های این نهاد قرار دارد، گفت: این خدمات شامل بیمه خدمات درمانی، تامین اجتماعی، تغذیه کودکان زیر شش سال، بیمه زنان سرپرست خانوار و برنامه ارتقا شاخص بهداشتی خانواده به مددجویان بوده است.

 

وی به بیمه تامین اجتماعی مددجویان اشاره کرد و افزود: ۱۸۵ نفر از مددجویان این شهرستان از بیمه تامین اجتماعی بهره‌مند بوده و سالانه به طور میانگین ۲۰ میلیون و ۷۴ هزار تومان برای هر نفر بیمه پرداخت می‌شود.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گلوگاه با بیان اینکه مددجویان بهره‌مند شده از بیمه اجتماعی شامل زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال هستند، گفت: هدف از پرداخت حق بیمه برای مددجویان واجد شرایط، توانمند کردن و ایجاد امنیت شغلی و اجتماعی این افراد است.

 

ابراهیم اسدی با اشاره به اینکه ۵۰ بیمار صعب‌العلاج زیر پوشش حمایت‌های بیمه‌ای و درمانی این نهاد قرار دارند، افزود: ۲۰ میلیون و ۸۲۶ هزار تومان هزینه پزشکی پارسال به مددجویان شهرستان گلوگاه پرداخت شد.

 

وی با بیان اینکه ۱۵۰ کودک زیر ۶ سال در این شهرستان دچار سو تغذیه هستند، گفت: این کودکان تحت حمایت تغذیه‌ای و آموزش‌های لازم به مادران این کودکان مانند اهمیت تغذیه در سنین رشد، شناسایی مواد غذایی مفید و مغذی، روش طبخ و نگهداری بهداشتی غذا قرار دارند که وضعیت رشد آن‌ها هر ۶ ماه به وسیله کارشناسان بهداشت پایش می‌شود.

 

دو هزار و ۷۶۹ نفر در گلوگاه زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان قرار داشته و از خدمات آن بهره مند می‌شوند.

انتهای پیام/ع


بهره مندی مددجویان کمیته امداد گلوگاه از خدمات درمانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار