جان نیکلسون از ارتقاء فرقۀ نیرو های کماندوی افغان به قول اردو، استقبال کرد و وعده سپرد که نیرو های ناتو در کنار قوای افغان، باقی خواهند ماند.

فرمانده ناتو در افغانستان: ما باید برندۀ این جنگ شویم ،نه فقط به خاطر آینده و مردم افغانستان، بلکه بخاطر تمام جهانبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، نیکلسون که مراسم ارتقاء فرقۀ نیرو های کماندوی افغان به قول اردو در کابل اشتراک کرده بود، همچنین تاکید کرد که نیروهای افغان در جبهات جنگ، باید در برابر دهشت افگنان، موفق شوند.

جنرال نیکلسون گفت :جنگ علیه تروریزم، جنگ بسیار مهم در جهان امروزی است. قیمت ناکامی در این جنگ غیرقابل تصور است، ما باید برندۀ این جنگ شویم—نه فقط به خاطر آینده و مردم افغانستان، بلکه بخاطر تمام جهان.

وی افزود: مخالفین مسلح به کمک برخی از کشور های همسایه دست به کشتار مردم ملکی در داخل افغانستان می زنند، اما او از کدام کشور مشخصی نام نبرد.

در گذشته، مقامات حکومت افغانستان و برخی از مقامات امریکایی بار ها ادعا کرده اند که پاکستان، ایران و روسیه از مخالفین مسلح در افغانستان حمایت می کنند.

جنرال نیکلسون با اشاره به تصمیم قصر سفید در مورد جنگ افغانستان، گفت که استدلال پنتاگون در قسمت ادامه حمایت از قوای افغان، برنده شده است تا اینکه اطمینان حاصل گردد که افغانستان بار دیگر به پناهگاه امن گروه های دهشت افگن، مبدل نگردد.

ارتقاء فرقۀ نیرو های کماندوی افغان به قول اردو یک روز پس از آن صورت گرفت که دونالد ترمپ، رئیس جمهور ایالات متحده، اعلام کرد که در مورد استراتیژی جنگ امریکا در افغانستان، تصمیم گرفته است.

نیکلسون گفت “برایتان اطمینان می دهم که در این جنگ ما با شما ایم. ما با شما ایم و با شما خواهیم بود.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار