با توجه به اینکه استانداردها برای هر 10 هزار نفر باید یک پایگاه سلامت اجتماعی وجود داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ رضا سلیقه  با اشاره به فعالیت پایگاه‌های سلامت اجتماعی در سطح استان قم اظهار کرد: این پایگاه‌ها در مناطق حاشیه‌ای به منظور ارائه خدمات مددکارانه و مشاوره‌ای ایجاد شده‌اند و برای هر کدام از آنها یک شناسنامه اجتماعی تهیه شده است.

وی با تاکید بر اینکه نسبت به میزان آسیب‌های اجتماعی در مناطق مختلف استان قم اطلاعات مطلوبی را در اختیار داریم، اضافه کرد: راهکارهای رفع آسیب‌های اجتماعی در مناطق مختلف استان شناخته شده‌ هستندبا توجه به متفاوت بودن آسیب‌ها راهکارها تعیین شده است که امیدواریم بتوانیم از ظرفیت‌‌های مختلف برای اجرایی کردن این راهکارها استفاده کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان قم خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استانداردها برای هر 10 هزار نفر باید یک پایگاه سلامت اجتماعی وجود داشته باشد، پایگاه‌های سلامت اجتماعی استان قم باید با مشارکت دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف استان توسعه یابد.

وی از حضور کارشناسان توانمند در پایگاه‌های سلامت اجتماعی یاد کرد و گفت: این افراد با ارتباط مستقیم خود با مردم می‌توانند در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر باشند به همین علت امیدواریم نسبت به آنها نگاه متفاوتی وجود داشته باشد.

سلیقه با اشاره به اینکه اداره کل بهزیستی استان قم تا کنون از هیچ اقدامی برای حمایت از پایگاه‌های سلامت اجتماعی دریغ نکرده است، تصریح کرد: امیدواریم با استمرار این حمایت‌ها بتوانیم شاهد اقدامات گسترده‌تر و کیفی‌تر توسط این مجموعه‌ها باشیم.

انتهای پیام/ت

پایگاه‌های سلامت اجتماعی استان باید توسعه یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار