شهردار سنندج گفت: تا پایان مردادماه سال جاری 246 هزار متر مربع از معابر و محلات سطح شهر آسفالت و بهسازی شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛منوچهر فخری گفت:با هدف تسریع در بهسازی معابر و محلات سطح شهر علاوه بر کارخانه آسفالت این شهرداری که زیر نظر سازمان خدمات موتوری است با چندین پیمانکار بخش خصوصی هم جهت اجرای بهسازی و آسفالت معابر سطح شهر قرارداد منعقد شد.

وی از آسفالت و بهسازی 246 هزار مترمربع از محلات و معابر سطح شهر تا پایان مرداد ماه سال‌جاری خبر داد و افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده امسال باید 500 هزار مترمربع از محلات و معابر شهری  تا پایان فصل عمرانی آسفالت و بهسازی شود.

فخری اضافه کرد: با 4 هزار و 500 تن آسفالت 20 هزار مترمربع از محلات شهرداری منطقه یک و قریب به 41 هزار متر مربع از معابر و محلات سطح شهرداری منطقه دو با 4 هزار و 968 تن آسفالت در سال جاری بهسازی  شد.

وی اعلام کرد: با بیش از 5 هزار تُن آسفالت 37 هزار و 600  مترمربع از خیابان‌ها و معابر حوزه شهرداری منطقه سه و 72 هزار و 500 مترمربع از محلات و شهرک‌های بهاران با 8700 تُن آسفالت بهسازی شده است.

شهردار سنندج ذکر کرد: بیش از 21 هزار مترمربع از محلات نواحی منفصل شهری نایسر و حسن آباد با بیش از 2300 تُن آسفالت در سال جاری بهسازی شد.

فخری عنوان کرد: 9 هزار تُن آسفالت هم امسال و در راستای اتمام پروژه‌های نیمه تمام صرف شد که پروژه تعریض پل قشلاق، احداث خیابان نهضت و روکش چندین خیابان توسط حوزه معاونت فنی و عمرانی و به متراژ 5400 متر مربع انجام شد.

وی ابراز امیدواری کرد: تا پایان فصل عمرانی در سال جاری بتوانیم براساس برنامه ریزی صورت گرفته تمامی تعهدات قبلی مبنی بر بهسازی معابر و محلات سطح شهر را انجام دهیم.

انتهای پیام/م

آسفالت خیابان‌ها و محلات شهر سنندج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.