سنندج،میزبان مسابقات شمالغرب کشور

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان کردستان از برگزاری مسابقات شمالغرب کشور در 6 رشته ورزشی به میزبانی سنندج خبرداد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛علی فتح الله زاده گفت: مسابقات شمالغرب کشور در رشته‌های کاراته، جودو و قایقرانی مردان و هندبال، بسکتبال و تکواندوی زنان از روزششم شهریورماه به میزبانی سنندج آغاز می‌شود.

وی افزود: استان‌های کردستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان طبق مصوبه در زمان‌های مشخص در شش رشته ورزشی مسابقات خود را در بخش مردان و زنان برگزار خواهند کرد .

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان کردستان عنوان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات حضور مستمر ورزشکاران رده‌های مختلف سنی در رقابت‌های ورزشی و ایجاد شور و نشاط و توسعه ورزش قهرمانی در استان‌ها است.

وی افزود: کاراته اولین رشته‌ایی است که طی روزهای 6 و 7 شهریوماه ورزشکاران آن در سالن تختی سنندج به مصاف هم می‌روند و در همین زمان رشته‌های جودو و قایقرانی به ترتیب در سالن نیروی انتظامی و سد وحدت رقابت‌های خود را برگزار خواهند کرد.

فتح الله زاده  بیان کرد: مسابقات رشته‌های هندبال، بسکتبال و تکواندوی زنان نیز در روزهای 9 تا 22 شهریورماه در سالن بهنام شاد و مجموعه ورزشی آزادی سنندج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

برگزاری مسابقات شمالغرب کشور درسنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.