شورای صنفی نمایش اکران فیلم سینمایی «ماه در جنگل» ساخته سیامک شایقی را تصویب کرد.

فیلم سینمایی «ماه در جنگل» به سینما می‌آیدغلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره مصوبات امروز شورا گفت: در جلسه امروز دوشنبه 30 مرداد ماه مصوب شد که فیلم سینمایی «ماه در جنگل» ساخته سیامک شایقی از روز چهارشنبه یکم شهریور ماه نمایش خود را در گروه آزاد، آغاز می‌کند.

وی ادامه داد: سایر فیلم‌های در حال اکران در سینما‌های کشور به دلیل کسب کف فروش سینمای سرگروه خود، به اکران خود ادامه می‌دهند.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی «ماه در جنگل» تازه‌ترین ساخته سیامک شایقی است و تهیه‌کنندگی این فیلم را هم خود برعهده دارد.

خلاصه داستان این فیلم عبارت است از: «ماه در جنگل» داستان آقامحرم جنگلبان کارکشته‌ جنگل‌های مازندران را روایت می‌کند که توسط قاچاقچیان چوب به شدت مضروب شده و در بیمارستان بستری‌ است. یحیی، پسر جوان آقامحرم، علی‌رغم آنکه تمایلی به ادامه‌ راه پدر ندارد، آقامحرم را با خود به کلبه‌ جنگلی می‌برد تا هم مراقبت از او را به عهده بگیرد و هم ناگزیر مراقبت از جنگل را، اما قاچاقچیان چوب اقدامات تخریبی‌شان را ادامه می‌دهند و یحیی پایداری‌اش را.

شایان ذکر است؛ لادن مستوفی، آزیتا حاجیان، فربد فرهنگ، کیوان زند، مهسا طهماسبی، رزگار خاطری، آرمان سلطان‌زاده، علی عظیمی، مهتاج نجومی و کیانوش گرامی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

 

انتهای پیام/

آخرین خبر از زمان اکران فیلم ماه در جنگل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.