صدا و سیما و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برای ساخت یک سریال و دو مستند تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ خان بابا و ارثیه فامیلی، مستند مکتب تعذیه قزوین و سپه اولین خیابان ایران سریال و مستند‌های هستند که تولید می‌شوند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین در ساخت ۲۰ درصد سریال خان بابا و ارثیه فامیلی، ۵۰ درصد مستند گراند هتل و ۸۰ درصد مستند مکتب تعزیه قزوین مشارکت می‌کند.

معصومی فر افزود: آماده همکاری با کسانی هستیم که برای شناساندن رسانه و قزوین قدم بردارند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین اضافه کرد: سرمایه‌های بالقوه زیادی برای کار وجود دارد، اما دچار فضای بین بخشی شده است و اگر دستگاه‌ها نامشان برده نشود حاضر به همکاری نیستند.

وی افزود: برگزاری مراسمی، چون روز قزوین، جشنواره بازی و اسباب بازی، جاده ابریشم بستر را برای برنامه سازی فراهم میکند و ظرفیت فراوانی نیز برای پرداختن به موضوعات مختلف از جمله چهره‌های شاخص در کنار سرا‌های قدیمی وجود دارد.

وزیری نژاد مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری هم با قدردانی از همکاری صدا و سیما با شهرداری برای شناساندن قزوین در شبکه‌های ملی گفت:این همکاری در دوران طلایی اتفاق افتاده و در زمینه معرفی قزوین نتایج بسیار خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه شهرداری به بلوغ رسانه‌ای رسیده است، ابراز امیدواری کرد که همین روند ادامه داشته باشد و دچار مسایل حاشیه‌ای و سلیقه‌ای نشود.

انتهای پیام/

 

امضای تفاهم نامه همکاری بین صدا و سیما و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.