سومی آرامیده و جا ماندن از رقابت‌های جهانی اسپانیا

حسین آرامیده تنها مازندرانی حاضر در انتخابی قهرمانی جهان سوم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  رقابت‌های انتخابی کاراته در بخش کاتای رده‌های سنی پایه امروز در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد تا تیم کرمان، به همراه بهمن جاه، امیریزدان تدین و احمدرضا محمودی به عنوان مسافران پیکارهای جهانی اسپانیا در ترکیب تیم اعزامی قرار بگیرند.

 

در کاتای تیمی نوجوانان،جوانان، تیم کاتای کرمان با ۶۴. ۶ امتیاز عنوان نخست را بدست آورد و جواز حضور در مسابقات جهانی را گرفت، تیم گیلان با ۶۱. ۶ امتیاز در مکان دوم قرار گرفت و تیم تهران با ۶۱. ۴ امتیاز در جای سوم ایستاد.

 

در کاتای انفرادی امیدها، جاوید بهمن جاه از فارس با امتیاز ۴۹. ۸ به عنوان مسافر جهانی اسپانیا انتخاب شد، علی زند از مرکزی با امتیاز ۴۹. ۵ دوم شد و امیرحسین آرامیده از مازندران با ۴۹. ۲ امتیاز در مکان سوم قرار گرفت.

 

در کاتای انفرادی جوانان، امیریزدان تدین از تهران با امتیاز ۴. ۹۲ به عنوان مسافر رقابتهای جهانی معرفی شد، مهدی رضایی از کرمان با کسب امتیاز ۴. ۹۱ رتبه دوم را از آن خود کرد و امیرحسین اسماعیلی از مرکزی با امتیاز ۷. ۸۸ سوم شد.

 

همچنین در کاتای انفرادی نوجوانان، احمدرضا محمودی از تهران با ۸. ۹۵ امتیاز اول شد، سیدمجید وکیلی از قم با امتیاز ۷. ۹۳ عنوان دوم را کسب کرد و متین زارع از تهران با ۸. ۹۲ امتیاز در مکان سوم قرار گرفت.

انتهای پیام/آ

 

ناکامی آرامیده در اتنخابی تیم ملی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.