مقامی معتقد است با روندی که وزنه برداری در پیش گرفته است امیدی به کسب مدال در بازی های آسیایی و المپیک نیست.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان حسین مقامی کارشناس وزنه برداری در گفت و گو با رادیو ورزش درباره شورای عالی فنی وزنه برداری گفت: در اساس نامه فدراسیون صحبتی از شورای عالی فنی به میان نیامده است. این شورا چند سال قبل با حضورافراد ناموزونی تشکیل شد. افرادی که در حد واندازه وزنه برداری نبودند و در رای گیری ها نیز حضور داشتند. ابتدا باید دید هدف از تاسیس شورا چیست. آیا قدرت و اختیارات شورا بالاست و یا قدرت و اختیارات رئیس فدراسیون. مرادی در مصاحبه ای اعلام کرده است هر تصمیمی که شورای عالی فنی بگیرد نهایتا این من هستم که حرف آخر را می زنم.


او ادامه داد: هیچ یک از اعضا در برابر تصمیماتی که در شورا گرفته می شود پاسخگو نیستند. ضمن این که تصمیماتشان عملی نیست و به صورت گلخانه ای اجرا می شود. جالب تر این که خبری از اجرایی شدن شعارهای انتخاباتی مرادی نیست. بر اساس قول های آقای رئیس قرار بود مسابقات رده های سنی مختلف راه اندازی شود که این اتفاق نیفتاده است و به بهانه این که آموزش و پرورش این رقابت ها را برگزار می کند فدراسیون خود را کنار کشیده است.


مقامی اضافه کرد: شرایط وزنه برداری استان ها بسیار مایوس کننده است. این روزها تمرکز اصلی فدراسیون بر روی تیم ملی است. تیم ملی فعلی از دستاوردهای تیم گذشته استفاده می کند. همین موضوع باعث شده است به فکر تربیت وزنه برداران دیگر نباشیم و از سرمایه های گذشته استفاده کنیم. با این وضعیت به زودی دچار مشکل می شویم و دستمان در المپیک و بازی های آسیایی خالی خواهد ماند.

 

انتهای پیام/ 

وضعیت تیم ملی  وزنه برداری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار