عملیات اجرایی طرح شبکه داخلی گاز در شهرک صنعتی پاسارگاد آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید مصطفی هاشمی معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: عملیات اجرایی طرح شبکه داخلی گاز در شهرک صنعتی این شهرستان به طول ۵. ۷کیلومتر، در مدت سه ماه اجرا می‌شود.


وی افزود: این طرح با اعتباری افزون بر ۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اجرا می‌شود.


هاشمی با بیان اینکه پیمانکارطی برگزاری مناقصه، انتخاب و کارخود را آغاز کرده است، ادامه داد: شرکت گاز فارس نیز با احداث خط انتقال عملیات اجرایی وصل گاز به این شهرک صنعتی را انجام خواهد داد که در قالب این طرح کار ساخت ایستگاه تقویت فشار توسط شرکت گاز فارس در شهرک صنعتی در مرحله اجرا است و خط انتقال گاز ۹ کیلومتر نیز تا ورودی شهرک صنعتی به پایان رسیده است.


وی بیان کرد: شهرک صنعتی پاسارگاد با مساحت ۵۰ هکتار ظرفیت استقرار ۱۶۳ واحد صنعتی با پیش بینی اشتغالزایی ۸۵۰ نفر را خواهد داشت و زیرساخت‌های مناسبی برای ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی در این شهرک صنعتی ایجاد شده است.


معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه شهرک صنعتی پاسارگاد از موقعیت ویژه‌ای در زمینه جذب سرمایه گذاران برخوردار است، تصریح کرد: این شهرک صنعتی با وجود مزایایی نظیر نزدیکی به راه آهن شیراز – اصفهان و نزدیکی به بزرگراه شیراز – اصفهان موقعیت مناسبی را برای جذب سرمایه گذار فراهم کرده است.


شهرستان پاسارگاد به مرکزیت سعادت شهر در ۱۱۰ کیلومتری شمال شیراز واقع است.
انتهای پیام/ر


گاز رسانی به شهرک های صنعتی پاسارگاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.