مسابقات دوومیدانی المپیاد دختران در ارومیه برگزار می‌شود

مسابقات دوومیدانی المپیاد دختران شمال غرب کشور در مجموعه ورزشی شهید باکری ارومیه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ مسابقات دوومیدانی المپیاد دختران در ۱۰ ماده و با حضور تیم‌های دو و میدانی استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان و ۲ تیم از آذربایجان غربی روز سه شنبه ۳۱ مرداد ماه در سالن اختصاصی دو و میدانی شهید امینی مجموعه ورزشی شهید باکری ارومیه برگزار می‌شود.

مسابقات از ساعت ۹ و نیم صبح روز سه شنبه ۳۱ تیرماه شروع می‌شود و هر تیم متشکل از ۱۰ ورزشکار، یک مربی و یک سرپرست است و هر تیم در هر رشته یک نفر می‌تواند شرکت کننده داشته باشد فقط در صورتی می‌تواند دو شرکت کننده در یک رشته داشته باشد که نفرات تیم بیش از ۱۰ نفر نباشد.

مسابقات در ۱۰ ماده ۶۰ متر، ۴۰۰ متر، ۸۰۰ متر، ۲۰۰۰ متر، پرش طول، پرش ارتفاع، پرش سه گام، پرتاب وزنه، پرتاب دیسک و پرتاب چکش برگزار خواهد شد.

اسرا امامی و مرضیه امجدی در ماده ۶۰ متر، الهام امین خواه در ماده ۴۰۰ متر، تینا سودا گرد در ماده ۸۰۰ متر، نازلی صبوری در ماده ۲۰۰۰ متر، سمیه عبدی در پرش سه گام، فاطمه پروینی و عسل کریمی در پرتاب وزنه، سما فرج پور در پرش ارتفاع و شیلا حسنی در پرتاب چکش اعضای تیم الف استان را تشکیل می‌دهند.

نیوشا موجودی و ترکان نصیری در ماده ۶۰ متر، مبینا ایمانی و ساغر نوری در ماده ۴۰۰ متر، سنا مام عزیزی و مینا صدر در ماده ۸۰۰ متر، روژبین جهانی در ماده ۲۰۰۰ متر، مائده جهانی و فائزه مؤذن در پرش سه گام و نگین زیبا سرشت در پرش طول نیز اعضای تیم ب آذربایجان غربی را تشکیل می‌دهند.

همچنین دوره مربیگری در جه ۲ تخصصی پرش‌ها ویژه آقایان نیز از نیمه دوم مهرماه امسال در ارومیه برگزار می‌شود و داشتن گواهینامه مربیگری درجه ۳ دو و میدانی با گذشت ۳ سال از صدور آن و داشتن حداقل ۲۳ سال سن از شرایط نخستین این دوره است.

 

انتهای پیام/م

 

مسابقات دوومیدانی المپیاد دختران شمال غرب کشور در ارومیه برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.